dag,wij zijn niet op zoek naar een gedichtje maar naar een strofe uit een mooi liedje/gedichtje/tekst of iets dergelijks.Misschien iets met een ster of iets dergelijks?we zijn zo dankbaar dat we een kindje mogen krijgen (na mk/ma)iemand een idee?
Isn't she lovely Made from love Dat stond op het geboortekaartje van onze dochter En deze vind ik ook mooi: Could you be the most beautiful girl in the world (en 'you' kan je evt vervangen door 'she')
Ik heb twee gedichtjes die ik zo mooi vind. Het zijn wel christelijke gedichtjes dus als je daar niet van houdt kan je er misschien een draai aan geven Wat een wonder een hartje dat klopt een kind dat leeft een kostbaar geschenk dat God ons op Zijn tijd geeft. En deze: Een nieuw leven waarvan je weet dat Hij het zo wonderlijk groeien deed Een kindje, een wonder zo klein, zo bijzonder Stil in ons hart, woorden schieten tekort daarom enkel: Dank u God!
Als verlangen waarheid wordt, is geluk compleet... Of (die hadden wij) Een nieuw leven Een klein wonder Het klinkt zo gewoon Maar voor ons heel erg bijzonder (oja, er is een apart deel op dit forum voor dit soort gedichtjes!)
Ik ben echt best wel fan van Blof. en vond dit zo mooi liedje en toepasselijk, dus dit is het uiteindelijk geworden: zelfs met je ogen dicht, zet je me in het volle licht, het volle licht van de dag.
thanks meiden... ik hoop dat er nog meer komt! of een verwijzing! wilde eigenlijk een mooi gedichtje van huub oosterhuis maar kan het via google niet vinden..
Wij hadden bij onze dochter... De mooiste woorden kunnen niet vertellen hoe lief je bent hoe prachtig en hoe klein en zelfs de sterren konden niet voorspellen hoe dankbaar en hoe blij we met jou zijn
Wij nemen waarschijnlijk, In papa's ogen twinkelt een lichtje, wat duizend maal meer zegt dan een gedichtje! Het is dan wel niet uit een liedje en wel een gedichtje maar vind hem toch erg apart.
Wij hadden een gedichtje van Toon Hermans: Zwijgend hou ik je in mijn armen Drie, vier, vijf minuten lang Jij kunt zo mijn hart verwarmen Met jou ben ik voor niets meer bang
Zijn er misschien liedjes of zangers die je heel tof vindt? dat hebben wij uiteindelijk gedaan: een stuk uit een liedje dat we allebei heel mooi vinden en dat over liefde ging. En als je iets van oosterhuis wil, dan leen je toch wat van zijn bundels uit de bieb tot je iets moois hebt? Is nog een leuk klus ook
bij de eerste hadden wij: Met handjes en voetjes, teentjes en vingertjes eraan. Oortjes die horen en oogjes die open gaan Bij de tweede komt er op het kaartje: Kleine beentjes, mini teentjes Open mondje, babykontje Kleine handjes, nog geen tandjes Grote ogen, blauw getogen Helemaal compleet!
Die van ons lijkt wel veel op die van jullie Leven uit ons leven Klein en heel bijzonder We geven jou een naam maar eigelijk heet je wonder.
Wij hadden deze: The Second Star To The Right (Disney, peter pan) The second star to the right shines in the night for you to tell you that the dreams you plan really can come true. The second star to the right shines with a light so rare. And if it's Never Land you need, its light will lead you there. Twinkle, twinkle, little star, so we'll know where you are. Gleaming in the skies above, lead us to the land we dream of. And when our journey is through, each time we say good night, we'll thank the little star that shines the second from the right. The second star to the right Shines in the night for you To tell you that the dreams you plan Really can come true Twinkle Twinkle little star So I_ll know where you are Gleaming in the skies abocve Lead me to the one who loves me And when you bring him my way Each time we say _Good night_ We_ll thank the little star that shines the second from the right. The second star to the right Shines with a light that_s rare And if it_s Never Land you need Its light will get you there
wij hadden bij Bram een stukje uit het liedje "you'll be in my heart" van Phil Collins For one so small you seem so strong My arms will hold you, keep you safe and warm This bond between us can't be broken I will be here, don't you cry en bij brusje willen we uit "tell everybody I'm on my way" van Phil Collins Tell everybody I'm on my way New friends and new places to see with blues skies ahead, yes i'm on my way And there's nowhere else i'd rather be
Ja we hadden een langwerpig kaartje http://www.zwangerschapspagina.nl/members/32265-albums1793-picture8018.html
Mooie gedichtjes hier zeg! Zet mij vast aan het denken. Wij hadden het liedje On My Way tijdens het tekenen van onze trouwacte, krijg nog steeds tranen in mijn ogen, want het is zo waar!!