Kawasaki ER6N ABS 2008

Discussie in 'Diversen en verzamel verkoop' gestart door bramtim, 10 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Hij stond op mij te wachten maar helaas deze mama durft niet op een motor te rijden :)

Vandaar nu in de verkoop een in superstaat verkerende KAWASAKI ER-6N. Gekocht als tweede eigenaar met 1400 km op de teller. Olie en oliefilter zijn pas vervangen.

- Kilometerstand 7500km
    - Bouwjaar:2008
    - Motorinhoud:650 cc

De motor gaat weg omdat mijn man verliefd is geworden op een andere motor. Was dus bedoelt voor mij maar ik durf niet.

Accessoires:
    V-trec rem- en koppelingshendel

Rizoma stuur

Rizoma stuurgewichten

Rear hugger

ER-6n tankpad

Je krijgt er ook het Haynes WPHB bij

Dit alles mag weg voor € 4800,-

Hieronder een tweetal fotootjes. PB me gerust voor meer info en foto's

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

even een tip plaats hem ook op motorforums. hier een mama die wel rijd, ook een kawa maar dan een oltimer (Z650)

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    superleuk ding zeg! Hopelijk heeft hij snel een nieuw baasje. Deze mama durft ook niet zo goed meer, maar ik pas ook nog niet in mijn pak dus dat is een mooi excuus ;)

4. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Hij staat al op een motorforum zover ik weet. Maar eh....mama stapte gisteren toch op en het kriebelt een beetje. Wordt vervolgd

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

go mama go mama hihihihi. 1ste keer vind ik het ook altijd weer even spannend, ga dan nadenken hoe werkt het ook alweer, moet je niet doen, helm op opstapen en gaan relaxed en geniet . gaat niet om de snelheid gaat om het genieten (al wil ik altijd harder en harder:))

Deel Deze Pagina