Mooie positie zwemkleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door woops, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Ik heb deze van de Prenatal. De Top valt wijd over je buik en bedekt je buik helemaal. Het broekje is een gewoon bikini broekje

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    c en a kun je nog proberen staan hieri n dld tenminste erg mooie op de site. en otto heeft wel maar waren laatst allemaal uitverkocht weetn iet hoe die het nu doen.

je moet wle echt een zwangere tankini halen heb er een van mezelf nou die kon dus echtn iet meer kwam een heel stuk buik onderuit echt gene kijk. gelukkig had ik nog een zwempak van de eerste zwangerschap al was dit ook gewoon een een paar maten groter dat wi ldan ook wel. en kost minder.

we gaan toch niet veel meer zwemmen want voel me dan echt een worstje op pootjes in een zwempak hahaha.

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    Ik heb een positie tankini besteld via de neckermann en die bevalt me prima. Die valt ook over mijn hele buik wat ik zelf ook wel prima vind, heb altijd al een tankini aan alleen die ik had die zat veel te strak deze gelukkg niet.

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik ben nu 18 weken zwanger en wil ook graag een tankini of badpak kopen. We gaan over 4 en een halve week op vakantie. Ik heb wel al een buikje, maar nog niet heel erg. Nou vraag ik me af of ik dan niet een hele grote zak aan de voorkant heb hangen als ik zo'n positie badpak koop???

5. MvN

MvN Niet meer actief

neckerman heeft hele mooie voor 20 euro

6. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16

Deze heb ik besteld bij Bon Prix een poosje terug. Zit prima, ruimte genoeg om de buik en vrolijk en betaalbaar. Wat wil je nog meer??? Heb ook lang gezocht hoor en wilde er ook niet teveel aan uitgeven.

7. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Wat veel reactie`s zeg, leuk hoor.

@engeltje,
    Dat is een hele mooie tankini, zal eens op de site snuffelen.

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Livera's?

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

die is idd leuk, ik ga ook eens kijken!

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hmm..de grote maten zijn er niet meer. dat schiet niet op ;)

11. woops

woops Niet meer actief

:(:(

Deel Deze Pagina