hallo allemaal a.s woensdag 15 juli word ik ingeleid heb voor de 7de keer een blaasontsteking die wil met de antibiotica niet weg helaas heb maar 1 nier dus we moeten er voorzichtig mee zijn dat het ook niet weer een nierbekontsteking word zodat de goede nier word aangetast dus ik hoop mijn meisje eind van de week in mijn armen te mogen houden groetjes jolanda
Dan is het voor jou nu echt serieus aftellen, lijkt me een heel gek idee. Ik hoop op een goede bevalling voor je
He wat vervelend al die blaasontstekingen zeg! Wel fijn dat je nu word ingeleid dan, spannend morgen hoor! Heel veel succes morgen he, en voor je het weet heb je je kleine meid in je armen!
Jeetje wat lijkt me dat raar om te weten dat je morgen mama bent. Heel veel succes! Ik zal voor je duimen
hallo allemaal vanacht dus slecht geslapen zoals een paar week al vanavond zou het nog minder zijn het komt nu echt dicht bij het overviel mij wel dat de arts wou inleiden had er niet op gerekent dus ben voor het weekend weer mama rare gedachte ik hou jullie op de hoogte groetjes jolanda