mijn zus is 4 weken terug geopereerd aan haar oor maar ze heeft tot nu toe nog steeds geen smaak aan haar eten, is ze te voorbarig en moet ze het langere tijd gunnen zodat de smaak alsnog terug komt of is er meer aan de hand? wie heeft ervaring hiermee?
Ik heb het gehadna een tandartsbezoek. Ben toen flink verdoofd. Heeft een flinke tijd geduurd maar heb mn smaak gelukkig weer terug. Weet niet meer precies hoelang maar toch zeker wel meer dan 2 maanden
Heb meer mensen gehoord die hun smaak kwijt zijn na een narcose. Komt vanzelf weer terug, maar kan ff duren.
Komt niet van de narcose. Waarschijnlijker door de lokale verdoving die de KNO arts geeft tijdens de operatie.
Ik heb het ook altijd van de narcose gehad. Ook nog heel lang die duffe, muffe geur van de 'kapjes' in mn neus gehad. Erg vies..maar.. meestal na 5 of 6 weken was het helemaal weg! Ook diverse oor operaties gehad trouwens
In het middenoor loopt een zenuw: de chorda tympani, het zou kunnen dat deze tijdens de operatie licht beschadigd is...waardoor ze (tijdelijk) geen smaak heeft...
Ik heb het gehad na verwijdering van de keelamandelen, heeft zo'n 3 a 4 mnd geduurd. Uiteindelijk is alles weer goed gekomen, gelukkig!