Iemand een tip voor een mooi sieraad? Het liefst : - Een ketting - Goudkleurig - Maximaal 1.000 euro. (Goedkoper mag ook! Scheelt een hoop leed mocht ik het kwijtraken) - Geen Buddha to Buddha achtige sieraden. - Voor dames - Online te bestellen. Ik houd van meisjesachtig/vrouwelijk. Alvast bedankt! ❤
Ik had bij een juwelier een hele mooie gezien ik zal kijken of ze de ketting ook online hebben staan!
Ik kan de ketting online niet vinden, ik ga vanmiddag naar de stad dan kijk ik even of die er nog hangt en maak ik er een foto van. Het is een klassieke ketting, (vind ik) als ik kettingen kon dragen wist ik wel welke ik zou kopen.
Ik wil je vooral De tip geven om niet online te bestellen maar bij een edelsmid te kijken, je hebt het over heel veel geld. Voor dat bedrag zou je door een edelsmid echt een heel Mooi persoonlijk ontwerp kunnen laten maken
https://www.vedder-vedder.com/shop/ Ze kunnen in de sieraden een vingerafdruk, hartslag of initiaal/naam graveren. Prijzen zitten tussen de 99 euro en 700 euro
Mij lijkt dat wanneer je voor 1000 euro een sierraad wil kopen, je toch op zijn minst wil zien hoe het er in het echt uit ziet? Ik raad je aan om naar een aantal juweliers te gaan en/of een zilversmid.
Ik zou voor dat geld een mooie collier met klein diamantje kopen. Ik koop mijn sieraden vaak bij Diamond point. Daar hebben ze ook precies zulke colliers. Super vrouwelijk en tijdloos
Ik wilde zoals hier boven ook direct Vedder&Vedder zeggen. Hele mooie, persoonlijke items (of persoonlijk te maken).
Er zijn zoveel winkels/merken met sieraden. En aangezien ik niet alles qua merk ken, lijkt het mij handig om eerst research te doen hierna. Anders heb ik straks een ketting gekocht van 800 euro (ik noem maar wat) en zie ik daarna een veel mooiere!
Aller eerst sorry dat de foto gedraaid is. Dit is niet het sieraad wat ik bedoelde, due hangt er niet meer, dit zijn overigens echte diamantjes. De kwaliteit van het uploaden is wel beroerd zeg.
Ahhhh super lief haha! Die is van Pandora zo te zien? Erg mooi. Bedankt voor de moeite!!! Zag trouwens Vedder & Vedder bij ons in de woonplaats bij de juwelier liggen. Ook toevallig!
Nee niet van Pandora. ( die sieraden vind ik nooit zo mooi .) Pas Daimonds heet het. Het zijn echte diamanten.