In januari gaan wij met de familie een huis huren ergens in Nederland waarschijnlijk. We zijn met een groep van ongeveer 9 volwassenen (leeftijd 25-60 jaar), en twee kindjes van 11 maanden en 2 jaar. Wat is leuk om te doen? Mijn moeder gaat alles regelen en zij nodigt ons ook uit, voor haar 60e verjaardag. Ik dacht zelf aan een mooi park met mooie grote en comfortabele huizen, waar ook wat te doen is ivm mijn zoontje van 2 jaar. Dus niet helemaal in de middle of nowhere. De rest is niet zo van de center parcs achtige dingen maar mij lijkt het eigenlijk best wel leuk een keer! We willen ongeveer 4-5 dagen gaan. Heeft iemand leuke tips?
Domein de cauberg in Valkenburg. Erg net park, ruime huizen, dichtbij centrum, veel te doen voor jong wn oud. Jullie naar t sprookjesbos en de anderen rodelen, ligt naast elkaar
Camping de Roos in "de Wijk" (dorpje in Drenthe) heeft een groepshuisvesting tot 12 personen en eentje tot 20 personen. De paasheuvel bij Vierhouten in de buurt heeft ook hele mooie groepshuizen. Ow, beide parken zijn erg rustig gelegen, maar beiden zijn perfect met OV bereikbaar, en zit er recht tegenover de ingang een bushalte.
Weerterbergen (van Roompot) schijnt groepsaccomodaties te hebben. Zelf vind ik Noordzeeresidence De Banjaard mooi. Maar ik hou dan ook van zee en strand.
Volgens mij zijn wij vroeger 1 dag bij de Katjeskelder geweest, hebben ze daar niet zo'n mega grote speeltuin? Dat is wat ik me ervan herinner
Bosrijk bij de Efteling heeft ook een paar grotere huizen sinds vorig jaar, prachtig park en genoeg te doen (naast natuurlijk de Efteling ook beekse bergen en Loonse en drunense duinen).