1,5 uur geleden begon ik ineens te bloeden. En niet een beetje, maar gelijk heftig ongesteld, leek het wel. Het gekke is dat er geen krampen zijn. Alleen een bloeding vanuit het niets. Ik was vandaag precies 6 weken en over 2 weken had ik mijn 1e afspraak bij de verloskundige en de 1e echo. Ik ben zo verdwaasd. Ik snap er niets van. Gisteren voor de gein nog een zwangerschapstest gedaan. Die was binnen secondes positief. En de teststreep was ook nog eens vele malen sterker dan de controlestreep. We waren zo blij, want het betekende dat het HCG hormoon zich goed aan het vermenigvuldigen was. Vandaag weer best redelijk misselijk geweest. En ik had later vandaag een enorme energie-dip. Ik was opeens zo gigantisch moe. Ik was even nergens meer toe in staat. Ik had dit van de andere dames al gehoord, dus ik wist dat het erbij hoorde. Ik ben rond kwart voor 6 nog naar het toilet geweest, vlak voordat ik naar huis ging. Er was niets aan de hand. Ik ging omstreeks 8 uur naar het toilet en heb eerst nog even in het kannetje van MvM geplast. Geen druppel bloed zat erin (dat zag ik later). Hierna had ik wat ontlasting en 5 minuutjes later veegde ik af. Op dat moment zat er heel veel bloed aan het toiletpapier en ook wat weefsel. Toen ik opstond, zag ik dat het ook al vanuit mijn vagina in de toiletpot was gelopen, dus ik had inéens zo'n heftige bloeding. Maar ja, geen krampen he? Ik snap er niets van. Mijn buik doet nu wel wat zeer, maar niet op de plek van mijn baarmoeder. Ik ben een beetje de kluts kwijt. Mijn mannetje had vanavond late dienst. Hij is nu onderweg naar huis om bij me te zijn. We zullen het er dan wel over hebben en misschien komen dan de tranen. Ik weet het niet. Ik ben volledig verdwaasd en leeg/dood vanbinnen. Ik snap het gewoon niet. We waren zo blij dat ik zwanger was........ Knuffel, Marianne
Avalon, als ik jou was zou ik morgen de vk even bellen, het hoeft natuurlijk geen mk te zijn, zolang je het vruchtje niet bent verloren kan het ook iets anders zijn, gewoon even bellen en dan mag je vast wel langskomen voor een echo. Bij mijn miskraam had ik ook buikpijn, net ongi pijn. Sterkte meid, en ik hoop dat het toch nog goed zit. Liefs Moons
Lieve schat nog een keer had je al sterkte toegwenst maar hierbij dus nog eens, ik vind het vreselijk voor je, en helemaal oneerlijk. Echt waar hoor was zo blij voor je he ik wil jou en je mannetje heel veel sterkte toewensen hierbij. Dikke cyberknuffels van jennie72
Avalon, wat lees ik nou? wat erg meid.... hoe is het nu met je? laten we er het beste van hopen Aoife
avalon, veel sterkte en voor de zekerheid zou ik toch ook nog eens contact opnemen met je vk, groetjes flyke
heel veel sterkte en ik zou idd naar vk bellen. Gisteren heb ik te horen gekregen dat kindje geen hartslag heeft bijna 9 weken. Ik weet hoe je je voelt. Het is zwaar kl.te. Sterkte en laat weten hoe het met je gaat veel liefs anette
Allemaal heel erg bedankt voor de lieve woorden. De VK-praktijk gaat om 10 uur open en dan bel ik even met de vraag of het mogelijk is om langs te komen voor een onderzoek en misschien een echo. Vannacht had ik geen bloedverlies meer, maar vandaag is het er wel weer. En ik begin het idee te krijgen dat ik nu wel menstruatieklachten begin te krijgen, dus het is waarschijnlijk toch over en uit. Ik hou jullie op de hoogte. Bedankt voor jullie steun. Veel Liefs, Marianne
Heel veel sterkte, meis. Wat vreselijk om dat nieuws te krijgen. Ik heb helaas geen woorden om je te vertellen hoe erg ik het voor je vind. Alleen dat mijn hart naar je uit gaat. Veel Liefs, Marianne
Avalon, het zou zomaar kunnen dat het nog allemaal goed is. een bloeidng wil niet altijd iets zeggen. Ik had bij mijn miskraam echt wee actige krampen die steeds erger werden en toen begon het bloeden en kwam na een paar uur het vruchtje los. Ik hoop voor je dat je zo meteen naar de VK mag en dat alles toch goed blijkt. NB een testje wijst niet uit of het nog goed gaat met de zwangerschap want HCG blijft ook als het mis is soms nog weken in je urine.
avalon, wat schrik ik van je bericht. Ik hoop toch dat het allemaal nog goed komt. In ieder geval een hele dikke knuff, ik denk aan je en probeer maar snel de vk te bereiken. Sterkte meid.
sterkte ermee, en hopen dat het mischien toch nog goed is. alhoewel ik ook die hoop bleef houden, ik begon heftig te bloeden en pas tien dagen later kwam het eerste weefsel los. Ik zou vandaag 8.5 weken zijn geweest *snik* en het blijft pijn doen. Heb je al wat gehoord van de verloskundige of ben je er al geweest?