playstation 2

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavj2008, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Mijn vriend en ik willen graag samen spelletjes doen op de playstation 2, maar we hebben niet echt leuke spellen daarvoor.
    Wat zijn leuke spellen om met z'n tweeën te spelen? (en wat dus ook leuk is voor zowel een man als een vrouw haha).

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ligt eraan wat voor games jullie leuk vinden? racen of schietgames ;) of adventures? dat speelden wij vroeger vaak, bijv. 'tak' was leuk om te doen samen we deden geloof ik ook een lord of the rings spel ook erg leuk!

3. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik heb vroeger een ps2 gehad en heb het spel dus nu niet meer, maar ik was echt verslaafd aan Jak and Daxter! Ik weet niet of je dit ook met zn 2en kan spelen aangezien ik de ps2 verkocht heb toen ik geld nodig had x jaar geleden.

4. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Bedankt voor jullie reacties.
    Wij hadden ook onze playstation al verkocht, maar begon laatst weer te kriebelen... dus hebben we via marktplaats weer eentje gekocht. We hebben wel voetbal spellen, maar daar ben ik niet zo goed in haha. Maar vind het wel leuk om tegen elkaar te racen of samen opdrachten voltooien om weer verder te komen.

5. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

eye-toy-spellen zijn erg leuk om samen te spelen. verder lees ik even mee

6. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik vertelde het mijn vriend en die begon ook over pitfall, dat is ook een leuke adventure! ikzelf vond driver een leuk autospel maar meer om gewoon rond te rijden :D ja eyetoy is ook wel grappig maar waren wij snel op uitgekeken wel leuk idee voor ons dochtertje eigenlijk haha!

Deel Deze Pagina