Hoe zit het nu met de Predictor Early zwangerschapstest? Vroeger (wat klink ik nu oud hahaha) las je er bijna alleen maar negatieve verhalen over ivm vals positieve testen, maar nu las ik dat sommigen 'm zelfs aanraden?
Tegenwoordig is de early betrouwbaar ja. Hier alleen een positief resultaat als ik ook daadwerkelijk zwanger was.
Ik heb er twee besteld via internet (deonlinedrogist), je kunt er vanaf 5 dagen voor nod mee testen. Dat ga ik overigens niet doen (vorige ronde ruim voor nod licht positieve testjezelf testen gehad en cb digi met indicator ook positief, maar toch ongi geworden op nod), alleen ik denk ook weer niet dat ik het tot mijn nod kan volhouden, dus wilde wel een gevoelige test aanschaffen
De nwe predictor early is de gevoeligste en betrouwbaarste test die er tegenwoordig te verkrijgen is. Je kan er al heel vroeg posi mee testen en hij geeft geen valse streepjes
Ik twijfel wanneer mijn dpo begint. Woensdag 26-07 positieve ovulatie test en buikpijn. Vrijdag veel slijm en veel zin. Mn cyclus is normaal gesproken tussen de 28-30 dagen. Zit ik vandaag dan op 6 of 8 dpo?
Ik denk dan dat je op 6 dpo zit, hooguit 7. Zodra bij mij mijn ei gesprongen is dan heb ik heel snel al minder vruchtbaar slijm en ook beduidend een minder hoog libido hahaha. Echt zelfs zo dat als mijn ovulatie 's middags geweest is ik 's avonds al wat verschil merk en de volgende dag sowieso
Toen we voor mijn eerste gingen heb ik de laatste rondes ook ovulatietesten gedaan (de digitale van cb) en had ik altijd maar één dag een positieve test en op diezelfde dag sprong ook echt mijn ei. Dus het hoeft niet zo te zijn dat ie dan pas twee dagen later springt.
Hoe ben je daar achter gekomen dan?? Want in de 95% vd gevallen springt hij 1-2 dagen na de test pas (beter is uitgaan van 2 dagen ivm het te vroeg zw testen )
Ik ken mijn lichaam erg goed hoor. Als ik vruchtbaar ben is dat heel duidelijk. Dan heb ik veel vruchtbaar slijm en een heel hoog libido. Na de eisprong verandert dit erg snel. Daarnaast heb ik ook duidelijke ovulatiepijn vlak voor mijn eisprong.
Tja. Vruchtbaarslijm kan je tot 5 dagen voor de eisprong verliezen en de ovupijn is groeipijn en geeft niet aan of de eisprong al is geweest zodra dat weg is, dus dat alles is geen betrouwbare manier van eisprong spotten.... maar jij zal je lichaam idd het beste kennen Dan ben je een vd weinige vrouwen die binnen een paar uur na de posi ovu een eisprong heeft Ook wel fijn dus