Ja heeeeel gezellig In de non plus pas nog een bruiloft gehad. In het appeltje ook pas gefeest en in de nieuwe kloof ook, maar is denk ik niet wat je voor ogen hebt! Misschien het markiezenhof? En de basiliek in Oudenbosch om te trouwen? Daar ook pas een bruiloft gehad haha, als ik er over nadenk heb ik veel gefeest afgelopen jaar
nou daar valt over te discusieren markiezenhof is erg mooi, maar ja zou nooit in boz willen trouwen maar ooit een bruiloft in willemstad gehad. erg mooi bij het ossenkopke in roosendaal zit ook mooie feestzaal, zit bij een heel groot natuurgebied
moehahaha, dat hebben we al eens gedaan he??? je zou willen dat je als roosendaalse binnen mag in het markiezenhof
Willemstad is denk ik iets te ver uit de richting maar daar heb je het Mauritshuis. Is trouw en feestlocatie in 1. http://www.mauritshuiswillemstad.nl/mauritshuis/trouwen
De Ruyterhof in Rijsbergen. Echt een superservice en er werd supergoed met je meegedacht. Als cadeau van hun zelfs nog een tegoedbon gekregen voor een 3-gangen verrassingsdiner. :: :e Ruyterhof:: ::
Ben getrouwd in de Lambertuskerk in Raamsdonk... www.lambertuskerkraamsdonk.nl ... zo mooi! Rode loper, mooi aangekleed en helemaal wit van binnen, was geweldig!
Hartstikke bedankt voor het meedenken, allemaal!!!! Ik ga ze morgen even op mijn gemak bekijken. Enneh, Willemstad is voor ons 10 minuutjes rijden, dus ook ideaal qua afstand. x
nou zeg wat een brabantse activiteit ineens! wij zijn voor de wet getrouwd in het knusse kerkje op de markt (weet niet of dat nu nog trouwlocatie is..) en hebben gefeest bij de nieuwe kloof. allebei heel goed bevallen. bij de kloof zijn ze supervriendelijk, denken perfect mee, echt hele toffe mensen! succes, genoeg tips hier zo te zien!
Haha,leuk om te zien dat er toch nog wel een aantal uit dezelfde regio komen!! Aan het Markiezenhof en de Orangerie (Mattemburgh) had ik niet eens gedacht maar ook dat zijn super locaties!! Bij de Raayberg in Bergen op Zoom hebben ze ook een mooie zaal alleen ligt dat in de stad en niet aan het bos/strand
Dit is trouwens ook nog leuk (als je max. 100 personen hebt op het feest). Het is naast het kasteel waar ik het eerder over had en ook erg mooi: 't Koetshuis Ravenhof - Putte Stabroek
Tuurlijk! Het Markiezenhof... Ja, dan ga je echt in stijl! en inderdaad, ook ik kom uit Berge, maar ben nu naar het verre oosten verhuisd (en dat terwijl ik altijd als hardste riep dat ik nooit uit BoZ weg zou gaan...)
@Klein Hummeltje, kom je nog wel terug om Vastenavond te vieren? Want als echte berregse hoort dat er toch bij en nee...ik kom zelf niet uit berrege.
Uiteraard!!!!!!! Ik ben vanaf volgend weekend weer volop in de stad te vinden Mijn bedje staat nog bij m'n vader enmoeder, dus dat komt helemaal goed, baal er een beetje van dat ik erge last heb van m'n bekken, waardoor ik niet lang kan blijven staan, maar daar vind ik vast wel iets op ! Voor volgend jaar heb ik zelfs al oppas geregeld ! *sorry offtopic*