hallo allemaal, heb hier een 2 tal zakken vol met babykleding vooral voor jongens maar ook een paar setjes voor jongens en meiden, het gaat vanaf maatje 44 tot en met 68 alles mag voor een prikkie weg als ik er iemand blij mee kan maken hoor ik het graag groetjes joanita
vraagje...de kleertjes in maat 44 is dat nog nieuw? ik hoor het wel...o en wat wil je daar voor hebben
hallo, mijn zoontje heeft dat denk ik 5 keer gedragen. zal even kijken hoeveel setjes dat dat zijn, dit is wel kleding voor een jongen ik zat de te denken aan een paar euro
hallo de kleertjes maatje 44 zijn al weg dames heb nog wel een hoop andere kleertjes zal zo eens een inpressario foto maken, op maat gelegd, kan je ff kijken
heb net alles gesorteerd, van 50/56 heb ik nog een aantal witte broekjes over een tig tal rompertjes en een paar shirtjes 2 boxpakjes en een leuk jasje maatje 62 heb een aantal broekjes en shirtjes maat 68 heb ik shirtjes broekjes truitjes jasjes verder is tot nu toe alles vergeven, hier onder volgen zometeen de foto's zodat jullie een voorbeeld hebben
maatje 62 en maatje 68 en een groot gedeelte is 62-68 2 leuke blouse een paar shirt met korte mouw en paar truitjes een aantal zwarte broekjes rompertjes komen ook nog
hiern een setje van villa happ mijn zoontje heeft dit nooit aan gehad, dus nog helemaal als nieuw dit is maatje 68
hier de link van een site daar staan er nog veel meer op neem eens een kijkje zou ik zeggen www.marktplaats.nl en dan advertentienummer: Advertentie: 321602068