Wij hebben 2 dochters: V.ick en M.ex. Welke naam past daarbij? Zowel jongen als meisje? Zoals je kunt zien houden we nogal van aparte/unieke namen... Hihi.. Alvast bedankt!
Gave namen! Je kunt ook in het boek rocking names kijken! Babynamen - bijzondere namen en verhalen - Rockingnames
B(r)ent Daaf Duuk Enzo Fedde Kick Lev Nio Pim (niet apart, wel leuk erbij) Reno Senn Sion Tuur Zeb Ava Cesca Do Ella Feya Gigi Ilja Juna June Kee Ilvy Isis Liv Nica Noï Pu(c)k Quinn Reza Sally Sam Viv Xia Zena
Aina Ann Aster Bess Biene / Bine Billy Bindi Blanche Bowie Brynn Cari / Kari Ceder Danné Danne, Denne Dante Dinja Dinthe Ebba, Ebbi Elie / Élie Elis / Élis Elles Esri Felie Femi Fen / Fenn Feya Finja Gauri Gia Ginny Holly Ieve, Iva Ilvi Imee Imma Inci, Indi, Ichi India Inthe Isha, Esha Izzie Jess, Jessa, Jesse Jona Jorja Josha Joss Julee Kess Laia Larin / Laryn Laurin / Lauryn Leni Lenne Liesl Lilja Lim Linna Livvi Lore, Lora, Lori Loryn / Lorin Loua / Lua Lux Neva Nia Nieke, Nika / Nica Nimm / Nim Niva, Nila Nolin Norell / Norel / Norelle Nori Novy Noya Oda Philou Pim, Pom Reva Rika Rive Robi Rowy Saga, Sage Sarai Sare, Sari, Sera Senja Sill / Sil Sim Siv Sue Susa Svea Tessel Tibby Xanthe Yael Yanou Ylja Zenzi
Adan Aimen Arlo Armijn Aro Balder Bence Biek Bijn Bodin Brenn Casijn Ceder Chaz Clim Diek Dim, Dem, Dev Elai, Ilai Elim Elvin Ferren Ferro Flim Flynt Fygo Hunter Iben Ilan, Idan Isha Jano Jins Jivan Jolan Jonan Jore, Joren Jorre Josha Julen Jurren Juun Kaije / Keije Karan Kit Kyro Lander Lard Laszlo / Lazlo Lauk Lennan Lenz, Lins Levin Limar Linc Lior Livai Livo Lloyd Loet Lucan Luco Nanno Niel Nikan Nilan Nilo Nim Niven Norris Nowell Olan Olin Ot Otis Ove Ravin Renger Rev, Riv Rink / Rinck Riven Roas / Roaz Roben Rodi / Rody Sagar Sev Silver, Silven Sim, Simcha Stas, Stach Stellan Taro Thias / Tias Thilo / Tilo Tibe Tico Torsten / Thorsten Trenn, Trent Tyko / Tycko Wander Zias
Best moeilijk, omdat veel korte, stoere namen een -i- of -e- klank hebben en daardoor erg lijken op de namen van je andere kindjes. (bijv. Lux lijkt erg op Mex; Bink lijkt weer op Vick, enz.) Skout Djem Sky Lou Jools (djoels) Nin Quin Do Fran Puk Skief Raf Quinn Storm Jayd (djeed) Keb Bor Xaf Leif Boyd Stag Troy Blue Jay Thor Wolf
Ik hoorde van de week de meisjesnaam K.ess en vond hem echt super. Voor ons is het niks, maar bij jou klinkt ie heel tof, al weet ik niet of haar ouders me dit in dank afnemen !
Kess en Skout inderdaad super. En Kess kende ik al hoor, dus het is niet zo, dat die mensen het alleenrecht erop hebben
Hele gave namen! Ons zoontje heet M.ex, maar vind hem voor een meisje ook super! Namen die wij nog leuk vonden: Meisje: Quin Ziva Nova Djem Jongen: Djem (vind ik voor beide heel leuk) Sep Sten Raf Flyn