Ik geloof dat ık vandaag de perfecte naam voor ons meısje gevonden heb. En die ga ik dus niet verklappen Maar andere mooie namen vind ik: Voor een jongen: Sancak Tahsim Cengiz Voor een meisje: Selin Selinay Ayla Melike Elif Esmer
Elif vind ik erg mooi voor een meisje Vind ik voor een Nederlandse ook nog mooi. Voor een jongen, geen idee. Onze overburen hebben net een zoontje en die heet Tuna, weet niet zeker of dit turks is.
Moet ik toch een beetje aan John West denken, lekker op een broodje of door de salade.. Ik vind Omar een leuke naam!
Ben er nog steeds niet uit.... Vind het zoooo moeilijk. HEb wel een super leuke nederlandse naam in mijn hoofd en die krijg ik er maar niet uit. Maar het probleem is dat deze naam echt absoluut niet kan want in het turks betekend het Keel. Dus ja dan zeggen papa en opa en oma altijd keel tegen hun (klein)kind Zou ik ook raar vinden. Maar goed blijf brianstormen. Kreeg trouwens nog een tip over de naam Rafi KLinkt ook wel op zich
Ja moeilijk is het he meid. Bedoel je dat je "Boğaz" in gedachten had ? Maar dat is toch geen Nederlandse naam ? Wij wilden eigenlijk Esmer. Maar helaas kan ik geen rollende (turkse) R uitspreken dus klinkt die R op het eind als een G en das niet de bedoeling natuurlijk
Voor een meisje vind ik Aylin ook helemaal super! Ook Aïsha is mooi. Voor een jongen Deniz (kun je in NL als dennis uitspreken). Groetjes, Jessie