Vintage babyschoentjes (dus echt uit de jaren '80/'90) maar nog nooit gedragen! Ik heb deze ooit gekocht omdat ik er helemaal verliefd op was geworden, maar omdat ik een jongetje verwacht en wegens ruimtegebrek doe ik er liever iemand anders plezier mee. Het zijn leren schoentjes met een suede binnenkant & zooltjes... Roze schoentjes zijn maat 19 en de witte maat 20. Omdat de schoentjes ongedragen zijn durf ik niet te zeggen hoe ze vallen... Foto in mijn album!
up: Ze zijn nog niet verkocht! Ik vraag er 12,50 p.s voor, dat is minder dan de helft dat ik er voor betaald heb. Voor 20,- mag je beide paar schoentjes overnemen.
Hoi, hoi, zou je de maten willen opnemen in cm, ajb? Hoe zit het met verzendkosten? Kunnen ze in een envelop (max 3.2 cc hoog?) Groetjes!
Hoi Jake, Ik heb eerder nog 2 pbtjes gehad met mensen die intresse hadden... mocht dit niet doorgaan suur ik je een pbtje!
Witte schoentjes zijn gereserveerd. Ik heb de roze schoentjes ook nog in het rood staan (2 paar) ook maat 20. Mijn man vind ze achteraf gezien toch niet mooi zooltjes roze & 1 paar rode schoentjes: 12,5 cm (maat 19) zooltjes 2e paar rode schoentjes: 13,5 cm (maat 20) Verzenden is 6,20 of op verzoek brievenbuspost maar dan moet ik de achterkant van de schoentjes indrukken...
UP: Nog niet verkocht Heb dus nog in maat 19: roze&rode schoentjes en in maat 20: rode&witte schoentjes