Mooie veelzeggende video

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dagmar1974, 3 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
  2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Die heb ik lang in mijn ondeschrift gehad...heel mooi!
    Ik zie het al aan: open arms....

Ik open hem maar niet....zit zo weer te huilen.

Elmo

3. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ja hij is erg pakkend... alleen is mijn compie helaas wat traag dus het gaat erg hortend en stotend...

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Deze kan ik ook niet zien zonder heel hard te huilen. Ik had de link aan wat vrienden door gestuurd wanneer het me weer eens hoog zat en ik niet te genieten was. Ook voor buitenstaanders lijken zich iets beter te kunnen inleven wanneer ze het filmpje zien.

Dit is echt een topper! Ik hoop hier ooit terug naar te kunnen kijken zonder tranen...

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    zo.. heftig!
    Ik heb een klein stukje van de MMM mee mogen maken, en vind dit al heftig om te zien..
    Wat moet het voor sommige van jullie toch heftig zijn, meiden. Respect!

Liefss, Taliaa

6. Niet meer actief

Deze video zegt echt wat wij voelen, en dit zal voor meerdere koppels wel het geval zijn.
    Echt heel mooi!

7. pfieuw heb hier even kijhard om gehuild. heel mooi.

8. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja zo ver weg als die mensen zijn ,en wij zowieso allen verschillend zijn,
    dit is precies hoe een ieder van ons zich voelt, geen woord teveel, geen woord te weinig.

veel liefs jo

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

pffff wat een tranenzee hier.......

10. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Hier ook al een zee van tranen......

Sta pas aan de start van de medische molen, maar met de woorden van mijn huisarts in mijn achterhoofd ( met zo'n cyclus ben je misschien over 5 jaar een keertje zwanger....) moest ik toch wel even janken!

Dikke knuf aan iedereen!

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jeetje erg heftig. Ik sta ook pas aan het begin van de MMM maar voel dit al zo...

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jeetje wat een botte opmerking van je arts zeg... niet echt professioneel!

Veel succes, hopelijk slaan de behandelingen aan en ben je snel zwanger!

13. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Deze is inderdaad erg mooi, ik heb hem ook met een link op mijn log staan. Kan er niet naar kijken zonder tranen te krijgen...

Wat een botte gyn om dat te zeggen! Dat kan je echt niet maken, naar mijn mening. Ik vond mijn oude gyn al bot...

14. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik heb 'm op mijn werk bekeken maar heb het af moeten zetten aangezien de ik mijn tranen voelden branden.
    Wij hebben volgende week de eerste afspraak in het ziekenhuis en we weten helemaal nog niet wat ons te wachten staat, laat staan hoe dit moet zijn voor de koppels die er middenin zitten of het al achter de rug hebben

15. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Het is echt precies verwoord hoe mijn vriend en ik ons voelen, ik kan er ook niet naar kijken zonder te huilen :cry:
    Wij hebben hem naar onze beste vrienden en naar familie gestuurd om ze een beetje duidelijk te maken hoe het is om hier doorheen te gaan en we hebben alleen maar mooie reacties gekregen....

Af en toe kijk ik er naar om er even bewust bij stil te staan en mijn tranen te laten gaan, want vaak doe ik me sterker voor dan dat ik ben en neem ik geen tijd voor mijn verdriet....

Liefs Alice

16. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    zo.
    en ik maar denken dat ik de uitslag van mijn laparoscopie (eileiders dicht) prima kon handelen...
    met deze video komen de echte emoties gewoon boven, hoe dapper of sterk je ook wil zijn....
    Geweldig toepasselijk,
    ik ga hem maar aan mijn vrienden en familie die ervan weten doorsturen denk ik.

Poeh...

17. Hoop

Hoop Actief lid

14 nov 2007
    179
    0
    0
    echt heel erg mooi en emotioneel.

18. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Mooi hè?!
    Ik heb hem wel eens naar vrienden en familie gestuurd om duidelijk te maken hoe het voor ons voelt. Leverde veel begrip op.

Deel Deze Pagina