wie weet welke winkel deze verkoopt? heb ze al wel op internet gezien, maar uit ervaring koop ik liever niet van internet... hoop dat jullie zo een winkel weten die ze verkoopt..
Op koterkado.nl kun je ze met naam bestellen! Ow, zie net dat je liever niet via internet bestelt, geloof me, koterkado is me heeeel goed bevallen. Zeer snel (ook al zijn ze nu ff met vakantie) en geen reclame of gedoe achteraf.. (maar bespaar je de kosten van het inpakken als cadeau.. dat is te triest voor woorden..)
is het duurder dan met inpakken? want ik kom steeds uit bij le petit tom... komen die doekjes dan gewoon over de post?
Ik heb twee labelkussentje besteld (nog niet betaald) maar nu twijfel ik of ik het zal doorzetten, ze zijn zo'n 19 euro per stuk... Maar ik vind ze zo leuk!
Als je het als cadeautje in laat pakken kost dat 1,50 extra.. Maar ze doen er een syllofaan papiertje omheen en een lintje.. en die komen behoorlijk gekreukt via de post aan.. Geen aanrader, ziet direct wat er in zit! Tenzij je het rechtstreeks naar diegene verstuurd.. dan is het wel leuk om er een lintje aan te hebben. Komt inderdaad gewoon met de post (vind het trouwens ook niet duur). En dan zit er een dikke envelop omheen, komt zeker onbeschadigd en droog aan!
ik zou gewoon via internet bestellen, doe ik vaak en het gaat altijd goed, vooral als het een gewone winkel is. het zijn toch ook geen wereldbedragen? 19 euro voor zo`n kussentje? evennaar de markt en zelf maken, net zo leuk
@Sim: Ik heb nog zo'n Label Label doekje en hij is nog zo goed als nieuw. Ik heb hem gekocht voor Serjenka, maar ze had er helemaal geen interesse in. Als je interesse hebt, stuur maar een pb. Kathy
ps mijn moeder heeft thuis overal al labels uit geknipt en is aan het naaien geslagen, hoor straks of het lukt, maar ik zelf vind ze super leuk die doekjes 8)
mijn moeder is nu in de stad en heeft er één gekocht probleem opgelost (nou ja het was geen probleem hihi ) dus vraag beantwoord, bedankt voor de reacties