Zijn hier ook meiden die mooie voedingsbh's dragen ? En zo ja waar halen jullie die ? Ik heb al veel winkels gehad maar de keuze is echt minimaal. Op internet en dan vooral in het buitenland is er heel veel moois, maar dat durf ik niet aan. Vooral Hotmilk vind ik super !
Ik draag alleen maar lelijke voedingsbh's ... Hema, prenatal, anita (die is best ok, maar zeker niet sexy). Die van hotmilk zijn idd erg mooi. Maar ik vind het een beetje zonde (sowieso) om veel geld uit te geven aan ondergoed ... En mn man vindt me het mooist in een simpel tanktopje met dito boxer ... dus duidelijk paarlen voor de zwijnen (EDIT: zwijn natuurlijk ) Zwangerschapswinkel heeft toch wel ok ondergoed? En misschien bij de 'betere' zwangerschapskledingwinkels in de grote steden (in Rotterdam zit een vrij grote/chique)?
Nee niet waar! Ik heb een mooie kanten (geloof gewoon van prenatal) ... maar die vind ik niet lekker zitten: het kant kriebelt aan mn tepels ... Ik draag het liefste dus gewoon simpel katoen. Is sinds de BV ...
AMSTERDAM Palazzina Paleisstraat 17 Amsterdam 0031206234865 ETTEN-LEUR Het Geboorterijk Bissschopsmolenstraat 136 Eten-Leur 076 501 4372 THE HAGUE P'tite Sophie Maternity and Lingerie Denneweg 54a The Hague 070 300 4680 LEKKERKERK Angelique Lingerie Raadhuisplein 7c Lekkerkerk 062 220 1556 Als verkoopadressen van hotmilk ... Dus ik zou naar Den Haag of Amsterdam gaan ... maar voor jou niet echt naast de deur zie ik ...
Idd niet echt naast de deur. Ik heb wel een mooie van prenatal maar vind die toch niet zo geweldig (steun,pasvorm) en verleden week gekeken en ze hadden ook geen leuke meer.
Hunkemoller heeft alle voedingsbh's uit het assortiment gehaald. Ik heb al meerdere hunkemollers gevraagd in verschillende steden.
Ik heb ook alleen maar hele simpele. Van de HEMA,en nu waren ze in de aanbieding bij de Wibra en die zitten gewoon heel erg lekker. Lingerie boeit mij eigenlijk helemaal niet zo Ik heb ook van die boxers net als Salapio of een bikinibroekje aan Heb weleens een mooi setje gekocht hoor,met een string,maar zat de hele tijd aan mijn kont te graaien Nee mooie setjes met kant enz is niet voor mij weg gelegd
Ik heb 2 simpele maar hele stevige bh's van Anita. Ze zien er niet uit Maar de enige voedingsbh's die ik in mijn maat kon vinden Ik ben 3 cups gegroeid en ik had al geen kleine borsten... Mijn omtrek is niet zo groot dus een lastige maat Ik heb een bikini gekocht in Engeland en ik zag dat ze daar ook mooie voedingsbh's hebben: http://www.bravissimo.com/products/ling ... rsing-bras Toch ooit nog maar een keer aanschaffen
Whahaha en bedankt voor de info he @roses: zitten ook mooie tussen ! Maar waarom verkopen ze ze niet gewoon in NL in winkels.
Hotmilk ziet er idd heel mooi uit. Maar ik kan zo snel geen prijzen vinden. Al eens gekeken op www.borstvoedingswinkel.nl. Daar heb ik er ook 1 vandaan. Vind die ene met dat ruitje GEWEDIG, maar veel te duur. Ga dat er echt niet voor betalen. Zal Peter eens lief aankijken
Er stond een heel stuk in de krant een paar weken terug dat Marlies Dekkers EINDELIJK voedingsbeha's heeft opgenomen in haar ontwerpen. Misschien zijn ze via i-net verkrijgbaar.(Ik heb ze zelf niet) Ze zijn heel mooi vind ik zo van de foto gezien, ik denk dat je man dat ook wel vindt
@Jingels: dat heb ik idd ook gehoord. Die moeten alleen meer dan 80 euro kosten. Dat vind ik dan te duur. Moeilijk he
@nemo.. wauw mooie lingerie zeg, op die eerste link! Alleen jammer niet in nl, zag ik zo gauw? Pfff ik draag ook alleen maar van die katoenen dingen, heb er 1 met kant, maar zoals al gezegd is, dat kriebelt onwijs. Vaak hebben ze ze wel die er ok uitzien en dan nog niet eens in mijn maat, heb 80F.
Ik was geinspireerd door dit topic en ben vandaag naar 1 van de genoemde winkels gegaan (Den Haag) en heb 2 hele mooie voedingsbeha's gescoord. Twee panden verder zat Marlies Dekkers en ik heb daar ook gekeken naar die nieuwe lijn voedingsbeha's. Ik vond ze wel supergoed zitten, alleen hadden ze niet in mijn omvang 70, pas vanaf 75. Ze waren trouwens ook flink duur: 92. Verder vond ik ze nogal uitgesproken (roze met zebraprint, niet mijn smaak). Anyway, ik ben erg blij met mijn shopopbrengst. Nu hopen mijn man ook!
Appeltje: leuk zeg! Ik heb een paar van die simpele BH's en 2 iets luxere, maar ook met weinig poespas. Wil eigenlijk ook wel eens 1 of 2 mooie erbij.
Ik heb net hier op vakantie in Australie een setje van Hotmilk gekocht en ik kan je een ding zeggen: ze zitten geweldig! Het is mooi materiaal, zit lekker en ik voel me er erg mooi in. Volgens hun website zijn er 3 winkels in nederland die het verkopen (in Amsterdam, EttenLeur en Lekkerkerk) maar ik geloof dat je die ook online kunt kopen. (ik heb het setje Ablaze in Azure gekocht en ben er erg gelukkig mee)
Hier kostte zo'n BH van hotmilk trouwens 70 AUSdollar, dat is bij de huidige koers zon 35 euro. Vind ik echt niet duur. (heb er dus ook gelijk een bijpassend broekje bij gekocht, je wilt toch een beetje leuk voor de dag komen)