Ik ben de bv aan het afbouwen omdat er echt niet genoeg voeding in zit. Iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurt voordat er echt geen melk meer in je borsten zit?
Dat hangt ervan af, ik geloof dat je minstens 4 dagen (liefst een week) moet rekenen voor het afbouwen van 1 voeding, en nooit twee opeenvolgende voedingen na elkaar afbouwen. Let wel op voor borstontsteking. Maar wil je dan niet enkele voedingen aan de borst behouden? Die je kunt combineren met fv. Je zal het zelf wel weten maar als je bv wil blijven geven dan zou je je kindje vaker kunnen aanleggen om je productie omhoog te krijgen en uiteraard veel water drinken.
ik voed nu s'nachts nog aan de borst en s'ochtends maar hij wil ook niet zo graag meer s'ochtends, er komt wel genoeg melk uit maar hij wordt er echt niet vol aan, vind het ook jammer want er komt naturlijk niet voor niks melk uit, maar je kan echt merken dat hij zich nu beter voelt en meer tevreden is nou hij ook de fles krijgt,dan gaat hij heerlijk slapen anders bleef hij maar huilen en kon ik de hele dag wel met blote borsten blijven lopen.
Ken het gevoel. Bij mij duurde het ongeveer 1 week voordat ze leeg bleven aanvoelen. Ik heb het de eerste 3 dagen na het afbouwen nog 2 x per dag gevoed, daarna nog 1 keer als ze vol aanvoelden en binnen een week was het over.