Kom net van de gynecoloog. Momenteel ben ik bijna 39 weken zwanger. De b.i. is inmiddels zo hevig dat ik al weken niet meer slaap, met krukken loop, maar nu sinds een paar dagen echt alles zeer doet. I.vm. hoge bloeddruk moest ik vandaag voor het eerst naar de gynecoloog. Eigenlijk hoopte ik dat ze me zouden in gaan leiden. Maar helaas dat doen ze niet. Nu word ik vannacht een nachtje opgenomen en krijg een injectie met pijnmedicatie om zo een nacht goed door te slapen en bij te tanken. Heeft iemand dat hier ook wel eens gehad, en zo ja hielp het? groetjes sandra
Ik ken iemand die dat ook heeft gehad en ze was er heerlijk van bijgetankt en ging uitgerust de bevalling.
Wij hebben op de afdeling regelmatig zwangeren die zo een nacht kunnen bijtanken. Niets vreemd aan hoor. Kwebbel
Nou meid ik hoop dat het je goed doet, een nachtje lekker slapen! Dan kun je tenminste uitgerust aan de bevalling beginnen. Ik zit zelf ook met bi en slapen is echt niet prettig meer... Ik zie altijd op tegen het moment om naar bed te gaan, ik kan alleen nog maar op mijn zij liggen en dan word ik om de tien minuten wakker van de pijn in mijn heupen. Dan moet ik weer draaien naar de andere zij, wat weer ontzettend pijn doet in mijn schaambeen. Ik moet me echt met 2 handen aan de bedrand omtrekken, of aan mijn vriend. En ik ben de hele dag zoooo moe... echt geen 5 cent meer waard. Als ik toch zo dalijk moet gaan bevallen..
Tja ik was toen niet zwanger maar moest weer gaan werken na mijn bekkenbreuk en was mijn ritme hellemaal kwijt. Ik heb toen ook slaapmedicatie gehad en sliep als een engeltje. Je kon een bom laten ontploffen maar wakker werd ik niet Slaap lekker meid, waarschijnlijk gunnen ze je ff rust en gaan ze daarna kijken waneer ze de baby willen halen. Want mams moet wel uitgerust zijn als de kleine zich aandient, of hun besluiten je in gaan leiden.