heb antibiotica en laat daar nu net een bijwerking bij zitten waar ik totaal niet op zit te wachten... Ik heb last van schimmel infectie Huisarts is dr niet meer dus die kan ik niet meer bellen. Wat nu te doen ga door de grond van de jeuk.. En ja voelt niet bepaalt prettig. Kan ik zonder recept wat bij de apotheek krijgen?
Nee dat is idd dom van me was niet op tijd thuis. Toen ik vanochtend de deur uit ging was het ook nog niet zo erg als nu. Toen had ik er amper last van. Drogist red ik nu niet meer zal de apotheek dan maar bellen . Kan ik.altijd zo nog naar de spoed apotheek gaan als mn vriend thuis is
Daktarin gynecogel ofzo halen bij apotheek, is zonder voorschrift te verkrijgen. Ik heb dat ook vaak bij antibioticagebruik, erg vervelend.
Hele bekende bijwerking; als ik antibiotica heb voor iets, krijg ik ALTIJD daarna een schimmelinfectie Drogisterij; creme halen!
Canesten heb ik goede ervaring mee, is ook bij de apotheek verkrijgbaar. Ik heb het bij Kruidvat gekocht toen. Die zijn nu natuurlijk wel gesloten, misschien ter overbrugging ff zinkzalf gebruiken en koel houden met een koud washandje. Sterkte!