Ik woon nu nog in Maarssen, maar wil met de tijd met mijn vriend gaan samenwonen in Amersfoort waar hij nu zelf nog woont. Wijffie75 jou ken ik nog van GGIG en priveforum Nooit geweten dat jij uit Amersfoort komt!
Volgens mij heb ik vermeerkwartier nog niet gelezen? Tegen de stad en hele mooie huizen, vaak ook opknappers tegen een leuke prijs. Ik zelf woon in het centrum, ik wil niet anders meer!!! Edit: stond er al, maar blijft een mooie wijk!
Hier ook iemand die in schothorst woont. in een jaren '70 woning (jaren '30 staat hier inderdaad niet) Alles inderdaad in de buurt qua scholen, winkels en groen. ook een rustige stuk waar wij wonen. De straat is ook wel aardig aan het verjongen (wij zijn de 2e bewoners van ons huis. Buren de 3e en andere buren nog de 1ste) Station in Schothorst gebruik ik zelf niet omdat centraal station even ver fietsen is zo'n beetje.
Gek is dat he! Al zijn de meeste amersfoorters flink op zichzelf. Ben hier geboren en getogen, maar echt vrienden heb ik hier niet. Ja 1 en de rest een paar kennissen...
Wat leuk dat er zoveel mensen in Amersfoort wonen! Ik ben een echte keientrekker en woon met veel plezier in Zielhorst.
Wat jammer is dat, mocht je behoefte hebben kunnen we best een keer lunchen? Als ik naar A'foort ga verhuizen heb ik daar weinig tot geen sociaal contact dus lijkt mij wel leuk!
Tijd om daar verandering in te brengen dus. Nog maar eens een poging wagen, als Amersfoorters onder elkaar? Heb je intussen een andere naam dan, want deze naam zegt mij niks? PB me anders even