Gisteren heb ik de kast van mijn zoontje uitgezocht, en alle kleding van maat 86 er uit gehaald want dat is hem te klein geworden! Nu heb ik dus alles in een grote zak gedaan! En was benieuwd of er ook iemand belangstelling voor heeft! Het gaat voornamelijk om rompers, shirtjes, sokken, blousje, broeken en 2 pyjamas. Alles is nog in goede staat! (alles wat ik namelijk vond dat het niet meer gedragen kon worden door iemand anders heb ik namelijk weg gegooid, vanwege vlekken e.d) Fotos heb ik op het moment nog niet.
Ik ben daar nog niet helemaal over uit.. Ik heb nog even nagekeken en het betreft de volgende dingen.; 86- 2 korte mouw shirts, 1 vest, 8 broeken, 1 pyjama, 1 blouse, 1 trui en 2 lange mouw shirts 86/92 1 pyjama 4basic lange mouw . 4 rompers lange mouw. 92 - 2 pyjama 1 blouse korte mouw, 2 truitjes, 4 shirts korte mouw, 1 broek. 92/98 2 shirts korte mouw 98 1 broek 98/104 5 rompers 104 5 broeken en 20 paar sokjes, tot maat 23.
Zal vanavond even kijken of het lukt om foto's te maken en plaatsen. Moet namelijk via mijn mobiel gebeuren.