Hoi, ik zoek een mooie zin. Ga binnekort een tattoo laten zetten en wil graag een klein krachtig zinnetje met het liefste zijn naam erbij, heb tot nu toe nog maar een ding wat me aanspreekt: To live, to learn, to love.. Wat vinden jullie?
Ik vind eigenlijk dat je geen tattoo moet laten zetten van een zin die je nu nog moet bedenken. Het is iets voor de rest van je leven en zou m.i. dus iets moeten zijn waarvan je meteen dacht "wow! Dát wil ik op mijn lijf laten vereeuwigen" Mocht je het toch echt willen, kun je altijd nog voor een tekst in het Latijn gaan ofzo. Carpe diem of iets in die richting?
Nou heb ik die zin al een tijdje hoor.. En vind het ook echt een super zin! Heb deze indd ook naar het latijn laten vertalen maar vond ik persoonlijk niet heel mooi, maar ben eigenlijk wel benieuwd of hier iemand iets weet of mooi vind. Maar toch bedankt dat je effe mee denk hihi.
de vivre, d'apprendre, d'aimer. Om te leven, om te leren, om van te houden, in het frans.. Heel mooi me zoontje heet Noël ook frans voor kerstmis is dit wel wat als ik dan ook de naam er achter zet ?