Hey Ik heb mijn geboorte kaartje al bijna af. Nu wil ik dat de naaste mensen weten dat ze van harte welkom zijn om de kleine te bewonderen. Ik wil dat ze dat aangeven door even te bellen. Heb alleen geen inspi voor een leuke zin daarvoor.
wil je langskomen om onze mooie dochter te bewonderen, bel dan wel eerst (naam) om een afspraak te maken. was toch vrij duidlijk en direct, maar toch kwamen mensen langs onder het mom. we waren toevallig in de buurt............
Op het kaartje van een kennis: Wil je aan de luier komen ruiken, dan moet je even de telefoon gebruiken.
Bedankt voor jullie reacties. Ik had op mijn vorige geboorte kaartje ook al "wil je vingertjes en teentjes tellen, gelieve dan eerst even bellen" ik heb mijn geboorte kaartje af en gekozen voor: gezellig een beschuitje eten? Laat het ons graag even weten
wij hadden heel simpel en duidelijk : bel, kom en bewonder. en bij de 2e (onze te vroeg geboren dochter) bel, kom & bewonder. van te voren bellen is een must de komende tijd wordt er veel gerust.
Wij hadden gewoon iets simpels: laat je ons even iets weten? Wanneer je beschuit met muisjes komt eten?
Wij gaan voor: " Wil je mijn luier komen verschonen? Bel eerst even, dan zal ik je met een volle belonen!" Past wel helemaal bij ons haha!
Deze is leuk! Beschuitjes smeren moet ik nog leren, Wil je van daarom van tevoren even telefoneren? Stond op het kaartje van mijn nicht, kan hem dus niet zelf meer gebruiken..
Een vriendelijk verzoekje, bel even voor een bezoekje Voor rusttijden: Tussen 12:00 en 15:00 uur rusten mama en ukkie. En na 21:00 doet ook papa een tukkie.
Dit hadden wij: Kom eens even kijken, bij ons is er iets aan de hand... Ik heb namelijk het liefste zusje van het hele land! En dan de rusttijden er onder.