Joggingpakje Woezel en Pip maat 74

Discussion in 'Babykleding jongen' started by Kabouter Klus, Feb 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb hier nog een joggingpakje van Woezel en Pip liggen (Noppies), wat mijn manneke te klein is. Het pakje is maar weinig gedragen dus ziet er nog erg goed uit, nagenoeg nieuw! Mag weg voor € 10,- inclusief porto.

Attached Files:

2. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Het is een leuk pakje maar aangezien jij in het verleden ook nooit 1x de moeite nam om te reageren op 1 van mijn pb's sla ik deze ronde maar over ;)

3. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou moe, zeg, neem dan ook niet de moeite om te reageren en hou die sneer voor je :x. Spijt me zeer als ik je reactie gemist heb om wat voor reden dan ook, maar vindt zo'n lullige opmerking nergens op slaan. Ga iets nuttigs doen op zondag.

4. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik heb je destijds 3 PB's gestuurd, en 2 mails via Marktplaats. (Je had toen een linkje staan naar je advertenties) Op geen van allen ook maar 1 reactie van het is al verkocht of gereserveerd gewoon helemaal niets. Vond dat destijds ook niet bepaald netjes van jou. Heb destijds toen maar niks meer gezegd maar nu je weer wat te koop hebt staan wilde ik dit aan je opmerken. Sorry dat je zo weinig kriktiek kunt verdragen Kabouter Klus....

Share This Page