Nog even en dan gaan we eindelijk weg. Maar ineens schoot me te binnen dat we mogelijk ook borg moeten betalen op het park! Nu las ik dat het maximaal 500,- kan zijn, maar dat het niet altijd wordt toegepast. Dat is natuurlijk wel fijn om van te voren te weten... Dus mijn vraag is eigenlijk hoeveel van jullie daadwerkelijk borg hebben moeten betalen. (Het gaat hier trouwens om een nieuw park in Flevoland, dat pas sinds juli jl. geopend is)
Ik zou gewoon het park even gaan bellen met deze vraag. Dan heb je meer zekerheid of kijk even op je verblijfsbevestiging
Meen dat bij ons de borg 250,00 was en dat we dat na 2 weken retour kregen via de bank.. Maar voor de zekerheid kun je misschien beter bellen.
Kan ik inderdaad even doen om niet voor verrassingen te komen staan. Ik heb trouwens niks op de verblijfsbevestiging gezien!
Hoeveel zooi erachter blijft. Ben zelf op een landal schoonmaakster en daarom moeten wij ook de nummer doorgeven van huisjes waar het nummer 1 een giga troep is. OF er "illegaal" een hond verbleven is. Dit betekend al dus zoals gevraagt wordt : de woning meot veegschoon zijn En heel veel mensen denke daar niet aan, als het nou om een klein beetje rommel gaat dan zeggen wij ook niks hoor. Maar als er giga veel puin staat ( alle interieur verschoven, vaatwasmachine nog vol, vuilniszakken opgestapeld in de woning of dat er geoon helemaal niks is gedaan kwa netjes houden een week lang) Daarvoor is oa de borg, dat verrekenen ze met het uurloon van de schoonmaak. helaas is dat meer dan wij betaald krijgen. Ook vragen ze borg voor als er spullen missen en dergelijke. Hiermee beodlei k dan tv`s, radios enzovoort. om vorken en of een kopje ofzo daar kijken ze niet na.
Wij hebben nog nooit borg hoeven te betalen. En als er iets kapot is dan ligt er een enveloppe waar je het op aan kunt kruisen en geld erbij in kunt doen
als je het moet betalen krijg je dat van te voren te horen! Vaak wordt het gevraagd bij groepjes ''jonge lui'' Mijn broertje, is vorige maand geweest naar landal met een hele groep vrienden allemaal tussen de 18/20 bij hun werd dus ook borg gevraagd! En kregen ze ook niet meer terug! Maar ik heb het nog nooit hoeven te betalen hoor! Ben dit jaar ook geweest.
Ik ga altijd naar landal en heb ook nog nooit borg hoeven te betalen... wel dat je vantevoren aanbetaald en dan later het 2e termijn maar borg nog nooit.
Dank je wel meiden. Ik heb nog alles wat we hebben gekregen nagelezen en ik kon ook niks vinden in de brieven. Ik ga morgen eventueel bellen, al lijkt het me misschien wel overbodig.