Zit al even op internet te snuffen voor een andere wagen. De joolz sprak mij jaren geleden al aan. Nu heb ik er een gevonden. Deze is donkerblauw. Nu weten we nog niet of we een jongen of meisje verwachten, maar is het erg gek een meisje in een donkerblauwe wagen?
Ik heb een zwarte wagen besteld en daar doe ik een roze dekentje in volgens mij gaat het prima voor een meisje
ook hier een donker blauwe kinderwagen en in verwachting van een meisje... ik doe er een roze dekentje in...
Bedankt voor jullie antwoord. Mijn andere wagen is ook zwart. Ze hebben ook nog grijs zag ik. Vind het erg lastig altijd. Maar blauw is wel mooi.
Ik heb een knalblauwe Quinny.... nou en daar hebben al zeker drie meisjes in gelegen (heb hem overgenomen van nicht)
Tuurlijk kan dat! Ik vind blauw altijd erg mooi! En zeker met een lief dekentje van Koeka ofzo erin...smet... Ik heb zelf in zo'n ouderwetse -met-grote-wielen-wagen geleegen in het donkerblauw
Leuk! Vind donkerblauw sowieso super mooi voor meisjes, en als je het combineert met iets roze is het echt niet jongensachtig hoor vind ik!
nee zeker niet! ik vind dat je de wagen moet nemen die je zelf mooi vind. en blauw voor een meisje kan ook prima.
Ja hoor, kan prima! Wij hebben ook een donkerblauwe gekocht voordat we wisten wat het was, maar met roze is dit super leuk te combineren en echt meisjesachtig hoor. (Wij hebben alleen toch een jochie gekregen)
We hebben een joolz in antraciet gekocht. Nog voor we wisten wat we krijgen. Kan prima voor beide vind ik. Leuk roze dekentje erin en je hebt een prachtige wagen voor een meisje
Fijn te horen dat iedereen er positief over denkt. Ik wacht nog op een mail terug. Via mp echt een top aanbieding gevonden. Ben alleen bang dat er niet voldoende zijn.
Ik vind het wel stoer juist! Zoals gezegd, leuk te combineren met roze. Hopelijk zijn er nog voldoende.
wij hebben een lichtblauwe wagen, die hadden we ook al voordat we wisten of onze zoon een zoon zou zijn
Wij weten het geslacht van onze uk niet dus hebben gekozen voor Mima Xari Flair Camel kleur. Kan prima voor beide en vind deze prachtig.
Nee donkerblauw moet kunnen vind ik. Maar ik zou niet een te gekke kleur kiezen. Dan zou je deze wandelwagen bij eventueel een tweede kindje (of derde) ook nog kunnen gebruiken. Maar dat is echt mijn mening hoor. Zo hebben wij alles gekocht. Dat het voor beide geslachten gebruikt kan worden. Behalve de kleertjes dan.