Welke GROTE Babyzaken/winkels, vinden jullie een absolute aanraderop het gebied van uitgebreide babykamers, uitzet, kinderwagens enz?? Ben benieuwd
Is dat een grote ja?! Om voor een dag naar toe te gaan? Wel ver bij ons vandaan.. maar ach maakt niets uit
Ik vond alle baby winkels die ik heb gezien teleurstellend... Babypark Roosendaal, babydump sleeuwijk, babydump spijkernise,baby en tiener Sliedrecht,baby en tiener capelle aan den IJssel.... Uit eindelijk ben ik op internet gaan kijken wat ik mooi vond, het in de dichtst bijzijnde winkel gaan bekijken en dan vaak online besteld bij de goedkoopste...
Winkel sliedrecht is redelijk groot... Vind het een fijne winkel met vriendelijk personeel. En tot nu toe de leukste winkel die ik gezien heb.. Hebben daar alles vandaan en onderhandeld (hebben laagste prijsgarantie) Ging allemaal prima en zijn erg schappelijk... De lief! Conceptstore daar vlak naast is ook zeker een aanrader Denk wel dat er weinig winkels zijn waar je een hele dag door kan brengen.
Babypark Gouda vond ik ook de moeite waard. Met name de meubeltjes van de babypark zijn meer mijn stijl dan die van de babydump. Babypark Kesteren moet ook mooi zijn.
echt waar, vinden jullie de baby en tiener in Sliedrecht allemaal zo leuk? Ik vond m echt vreselijk! Gelukkig verschilt iedereen van smaak.. het is 2 jaar geleden dat we er voor het laatst geweest zijn, toen werden we weggesnauwd door chagrijnig personeel en gaven ze een levertijd van 3 maanden voor een kinderwagen die ik bij een andere winkel wel direct mee kon nemen. Dus voor mij geen tweede keer. Ik vind de prenatal in Breda op de meubelboulevard een fijne winkel, lekker groot en licht en modern (maar ja, je kan ook alles op de site zien). De kidsfactory vond ik ook geweldig in Breda (wel een chique winkel) maar die is daar nu weg, hij zit nog wel op andere plekken overgenomen door babypark.
Babydump veenendaal ben ik afgelopen vrijdag prima te woord gestaan door iemand met veel geduld en veel verstand van zaken Zijn er een hele ochtend geweest prima vermaakt!
KidsFactory in Breda was geweldig! Ik vind het zo jammer dat die winkel weg is,anders was ik er zeker weer gaan kijken..
Kindercompagnie (Lithoijen) is een hele mooie grote winkel, veel keuze, en ook wat apartere dingen. En een andere mooie winkel is Baby&Trends (Gemert), alleen niet heel groot.
babypark gouda vind ik echt waardeloos.. vorige week nog geweest, kon dr amper wat vinden! het is dat ik er 5 minuten vanaf woon, maar anders zou ik er echt niet heen gaan. we gaan altijd naar sliedrecht. babydump in uhmm Zoeterwoude? vind ik ook niks, heel klein zaakje.
Ja ik vind die in sliedrecht zeker leuk... Hier totaal geen chagrijnig personeel. Van de week nog geweest ivm zachte band mutsy igo. Bleef leeglopen na oppompen, ze belden gelijk voor me naar de leverancier en worden gelijk 2 nieuwe binnenlanden opgestuurd terwijl er maar 1 leegloopt dus de service is super. Ook met leveren een hele vriendelijke man die het naar boven bracht (optie voor 5,- dan brengen ze het boven) Ze nemen alle tijd voor je en heb er echt lekker kunnen shoppen en bestellen omdat ze een ruime keuze hebben. Zijn ook bij van Asten in Tlburg geweest , wat een vreselijke rommelige winkel was dat (ook concurrentie van sliedrecht) van asten heeft producten die goedkoper zijn dan sliedrecht dus ik had een lijst meegenomen met de prijzen van Tilburg. Dus de producten die goedkoper waren. Was totaal geen probleem en prijs gooiden ze ook naar beneden en hebben ook met meerdere spullen onderhandeld wat totaal geen probleem was een dus een erg leuke korting gekregen. Je moet natuurlijk nooit te ver gaan het moet leuk blijven. Ik kom ook uit de buurt daar (geboorteplaats is daar vlakbij) dus ga meestal als ik bij m'n ouders ben wel ff kijken En nu die Lief! Conceptstore er zit kom ik er vast nog vaker haha....wat is dat verslavend zo'n winkel
Baby en tiener sliedrecht vind ik ook niet zo. Slechte service toen we een beschadigde kamer kregen. . Babypark Kesteren is een mooie winkel maar als je een dag zoet wil zijn zou ik naar Utrecht gaan, daar zitten verschillende babywinkels bij elkaar oa babydump en prenatal. En een ikea om te eventueel te eten
Jaaaa de Kidsfactory in Breda... Die mis ik ook!!!! Zijn wel voor een Kidsfactory kamertje gegaan besteld via Babypark.
We hebben de kinderwagen en nog wat dingetjes bij Babypark gouda gekocht en nu voor de 2de keer een kamer bij baby en tiener sliedrecht.