Mooiste babywinkel in NL?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door applejo, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Baby en tiener Sliedrecht vond ik erg leuk en waren we wel even bezig.

En prenatal Amersfoort vind ik ook een hele mooie winkel (en naast ikea en vlak bij babypark dus je bent wel de hele middag zoet)

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

Prenatal amersfoort is erg prettig maar hier ook dichtbij. Ben bij babydump Eindhoven geweest, was erg groot, en mooi! Babydump Veenendaal was ook een prima zaak, ruim assortiment maar niet heel bijzonder ofzo.

3. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik vond Babypark in Gouda erg prettig. Hier hebben wij de kinderwagen gekocht.
    Afgelopen weekend ook nog bij Baby-dump in Roelofarendsveen geweest, maar dat was echt afschuwelijk. Klein, chaotisch en onoverzichtelijk.

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    babypark in kesteren is ook heel mooi en groot! ook nog een koffiehoekje erbij waar je ook wat kunt eten!

en babysales in uden, lief en vriendelijk personeel die je goed helpen!

5. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Babypark Amersfoort is een erg grote winkel en idd vlakbij zit Prental Hearts en de Ikea, dus genoeg babyspul in de buurt.

6. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Babypark in Kesteren en de Kindercompagnie in Lithoijen!

7. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Die is inderdaad heel erg groot! Heel ruim opgezet ook, fijne winkel.

Babydump in Eindhoven hebben wij ook veel vandaan, werden erg vriendelijk geholpen en de verkoopster heeft ons van alles laten zien. Hele fijne winkel.

8. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Wij hebben alles bij de Babydump in Eindhoven gekocht, behalve de kinderwagen, deze komt bij de Babypark in Veldhoven vandaan. Ik vind beide winkels niet echt heel bijzonder... Wel goed om inkopen te doen, maar niet om de hele dag voor je lol in rond te lopen...

9. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Babypark in Wormerveer vond ik een hele mooie, supergrote en fijne winkel.

10. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
    Ik was gister bij babypark Kesteren om een bestelling af te halen.
    De winkel is verbouwd en ik ben er positief verrast over.
    Mooie, fijne ruime winkel.

Voor alle winkels zal gelden, probeer op een doordeweekse dag te gaan (niet op koopavond of vlak voor sluitingstijd), dan winkel je het fijnste.

11. nev

nev Actief lid

5 apr 2013
    295
    2
    18
    #31 nev, 24 jan 2014
    Laatst bewerkt: 24 jan 2014
    Ik vond eigenlijk bijna alle winkels wat tegenvallen. Mijn favoriet is babyhuis Wierdsma in Sneek. Leuke winkel (wel wat kleiner) en goed personeel.

Baby en tiener is leuk om rond te kijken (groot assortiment, mooie winkel) maar heb slechte ervaring met kopen. Ook wij kregen een beschadigde kamer en daarop volgde slechte service. Het personeel in de winkel vond ik moeilijk te bereiken (meerdere keren 10 minuten rond staan kijken om iemand te vinden en er kwam geen enkele keer spontaan iemand vragen of ze konden helpen) en weinig kennis (kenden eigen folderaanbiedingen niet).

Babydump vond ik geen mooie winkels hebben (al was eindhoven wel best mooi en groot) maar is goedkoop en heeft mi vriendelijk personeel met veel kennis van de eigen producten.

Babypark vond ik mooi en heel groot. Vond het wel wat kil en niet al het personeel vond ik vriendelijk. Verder met veel dingen duur. Vond het de beste om wagens te bekijken vond ik (ook dankzij het parcours).

12. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    ik kom uit het oosten des lands.. t is allemaal zo ver weg...
    Maar eens ff goed googlen of ik wat vind hier in de buurt!

13. NYmama80

NYmama80 Actief lid

16 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
  14. Mar75

Mar75 Actief lid

30 dec 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap het enthousiasme rond Baby en Tiener in Sliedrecht niet echt. Bij aankoop van de kinderwagen was het al chaotisch. Toen er iets aan mankeerde waren ze niet thuis. Toen wel gelukkig geholpen door de leverancier. Nog wel eens terug geweest (het is voor ons dichtbij) maar ruziend personeel, weinig kennis etc bezorgen mij de kriebels. Geef mij Babypark in Gouda maar ook al is Sliedrecht dichtbij.

15. Nanne88

Nanne88 Actief lid

24 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik rijd zeker verder in toch naar de prenatal in Amersfoort te gaan. Wat een mooie winkel!
    En Utrecht is dichterbij maar de babydump in veenendaal heeft betere service en heeft vind ik meer.
    Ook zijn we bij de babypark in Kesteren wezen kijken. Zeker een mooie winkel maar ze hebben de keuze uit duur of duur geen middenweg zeg maar. Veel merk vooral. Erg slecht voor je portemonnee haha.
    En Sliedrecht vond ik leuk om een keer gezien te hebben. Maar niet om voor alles en nog wat vaker te gaan.

16. Nanne88

Nanne88 Actief lid

24 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog niet de mooiste winkel maar wel een erg foute en verleidelijke winkel ;)
    En aan de reacties zie ik dat er meerdere uit de buurt komen... Kennen jullie de lief outlet in veenendaal al? Zit er nog tot maart en heeft korting van wel 50% of meer!

17. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.910
    113
    Vrouw
    Ik ben veel naar Babypark Enter en Babydump Hellendoorn geweest. Ook de Prenatal in Zwolle vind ik wel fijn (en makkelijk omdat ie dichtbij is), maar Hengelo heeft dacht ik ook een grote Prenatal.

18. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Baby-dump Veenendaal kom ik heel vaak voor de kleine dingetjes. Fijne winkel, groot maar compact opgezet, verkopen heel veel (maar geen showmodel kinderwagens staan), fijn personeel. Voor gewone dingetjes als lakentjes, speentjes, slabbetjes, kleertjes, slaapzakjes enz enz absoluut goedkoper dan Babypark. En ze hebben ook buggies en autostoeltjes, maar het staat allemaal compact op elkaar, wel prima voor een eerste orientatie.

Babypark is ruimer opgezet, met een koffiehoek ook. Ik ken de winkels in Kesteren en Gouda. Voor autostoeltjes / kinderwagens / buggies kun je daar uren prutsen en bekijken en vergelijken. Dus als ik vanalles op wil meten, naast elkaar wil zetten enz enz doe ik dat in de Babypark :) Leuk voor een dagje weg! Ze verkopen ook veel meer merk, Koeka dekentjes, Baby's only, dat soort dingen (wat ik te duur vind).

Babymax in Veenendaal zit op de woonboulevard, maar vond ik niks.
    Prenatal nooit in een grote winkel geweest, ken alleen kleine winkels.

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Baby dump veenendaal heeft af en toe wel showmodel wagens staan :) En ook 2 koffiehoeken :)

20. zwendel

zwendel Niet meer actief

Als de afstand je niet uitmaakt en je er een dag aan wil besteden zou ik baby en tienerstore in sliedrecht en babypark in gouda combineren. Ligt ongeveer een half uurtje bij elkaar vandaan en bij babypark gouda kun je ook een broodje eten. zijn 2 grote winkels alleen vind ik zelf de baby en tienerstore in sliedrecht wat prijsvriendelijker. je kan ook evt dan tussen gouda en sliedrecht nog bij alexandrium rotterdam stoppen bij de prenatal (grote) want ook daar kom je dan langs, zo kun je best een dagje vullen...

Deel Deze Pagina