Hoi meiden, Wij hebben de jongensnaam Pim in gedachten als mogelijke naam. Ik vind hem erg stoer en lekker kort, maar toch is er de associatie met Pim Fortuyn.... maar ik weet niet zo goed of me dat stoort...... Wat vinden jullie: wel/niet iets van aantrekken? Of hebben jullie er nog andere associaties bij??
Leuke naam, heb wel Fortuyn associatie. Maar ik denk dat dit alleen maar minder gaat worden. Dus als je het zelf niet hebt: gewoon doen
Super leuke naam! Pim Fortuijn zijn vele al vergeten en helemaal de nieuwe generaties, gewoon doen zou ik zeggen!
Ik heb die associatie helemaal niet! Ik ken alleen wel een beetje een sullige jongen met die naam, daar moet ik dus meteen aan denken. Maar als ik 't los van hem probeer te zien vind ik 't best een aardige naam.
Doen! Leuke stoere korte naam en ik heb er niet direct deze associatie bij hoor. Wordt natuurlijk ook steeds minder.
Thanks dames voor jullie reacties ! Jullie sterken mij in mijn mening haha. Ik denk ook dat die associatie (áls die er al is) op termijn helemaal verdwijnt dus daar wij ons daar niet door laten lijden!
Vind het een geweldig leuke naam en denk niet meteen aan Pim Fortuyn hoor. Wat de dames al zeiden, de associatie zal steeds minder worden.
Geen Pim Fortuyn, maar ik moest meteen denken aan Wipneus en Pim. Ik vind de naam zelf verschrikkelijk, maar als dit de naam is voor jullie dan moeten jullie het gewoon doen.
leuke naam. Ik heb een ex die zo heet. Bij hem nooit iets over pim fortuyn gehoord. Wel wipneus en pim.
Ik moest ook meteen aan wipneus en pim denken, verder heb ik er geen asociaties bij. Ik vind het niet zo´n leuke naam, hoewel ook niet lelijk.
ik moest gelijk aan een kabouter denken. las dus de reacties en dacht gelijk ooehh ja wipneus en pim de pim's die bij mij op de havo zaten vond ik geen leuke jongens.. beetje van die saaie mensen zeg maar dus ik kan daar geen oordeel over geven. als dit de naam voor jullie is dan moet je dat doen, past vast perfect bij jullie kindje!
Ik ken echt alleen maar suffe types die Pim heten dus ik heb wel een bepaalde associatie bij deze naam. Ik vind het hierdoor ook geen mooie naam.