ooohhhhhhhh jullie deden het voor het huwelijk hahahhahaha cool meid heel erg hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk en jullie zwangerschap ...geniet ervan asjuh
He wat leuk.. Gefeliciteerd! (met jullie huwelijk en baby) Toen ik trouwde was ik ook 5 weekjes zwanger...
he sylvie dat is nog eens een mooi huwelijkskado. dat hadden jullie vast niet op jullie lijst gezet. in gedachten natuurlijk wel. was je niet heel emotioneel die dag? hopelijk heb je lekker van je huwelijksreis kunnen genieten. goede zwangerschap!
Dat is zeker een mooi huwelijkskado!! Het mooiste wat je je kan wensen geloof ik Gefeliciteerd meid en geniet er lekker van!!
waw proficiat met jullie huwelijk. en daarbij ook nog een wondertje erbij. hadden zelf ook hierop gehoopt aangezien wij vrijdag alweer 2 jaar getrouwd waren maar mocht helaas niet zo zijn. geniet van je huwelijksreis. en natuurlijk van je wondertje
Dat is idd een geweldig huwelijkscadeau!! Geniet van je huwelijksreis en je zwangerschap - hopelijk nog geen vervelende kwaaltjes! Pim