Op de bank voor de tv eten, meestal was dat brooddag, de melk ging eerst door een zeef en met z'n allen de top 40 kijken. Ik was het gelukkigste meisje ter wereld als Blue van Eiffel 65 ertussen zat.
Ik deed toen ik jong was topsport kan me eigenlijk alleen daar heel veel van herinneren Oh en dat mijn moeder altijd de beste traktaties maakte als we jarig waren. Dan maakte ze bijvoorbeeld zelf 4 smaken mini pizza's en kwam ze dan warm brengen rond trakteertijd. Of poffertjes voor alle kindjes enz. Ik vind een traktatie waar de kinderen trots op zijn dus nog steeds belangrijk.. Verder veel wandelen en fietsen met mijn vader... Doen we nu ook graag met mooi weer. Iedere kerst kregen we iets voor het gezin (spel ofzo) die traditie hebben we hier nog steeds.
Samen met mijn vader liedjes zingen in de auto. Ik kon niet wachten als mijn liedje op kwam. Stiekem skip doen, volume harder zetten. Raampje omlaag en dan een ijsje eten. Hmm, al die ijsjes in de zomer.
Voordat mijn jongste broertje werd geboren, gingen we elke zaterdag zwemmen. 1x in de 2 weken gingen we naar de kinderboerderij (jaarabbonnement). Op vakantie naar Kroatië (14x). Vooral de reis naar Kroatië toe, liedjes zingen uit de oude doos en met veel te veel kussens/dekens in de auto gepropt zitten. En voordat we überhaupt vertrokken al 1,5 uur in de auto zitten, omdat we er zoveel zin in hadden . Vakantie naar België (2001) toen mijn broertje net geboren was. Ooh en met m'n oudste broertje vader en moedertje spelen in de tuin. We hadden oude kleden dat dan de woonkamer/keuken/slaapkamer moest voorstellen en met kussens maakten we de tafel,stoelen en de wc/douche . Mijn moeder kwam dan altijd "koffie/thee drinken" bij ons en nam voor ons ranja en een koekje mee . Elke week naar mijn opa en oma of ze kwamen bij ons thuis. Als we daarheen gingen, warmde mijn oma van die chips frites op (van de Aldi). Dat vonden wij zo lekker . En nog wel veel meer hihi.