Op onze slaapkamer heb ik nog een Anthurium Clarinervium staan. Zie je ook niet overal. En nog een grote Apidistra. Die kan echt alles hebben!
Op onze eetkamertafel (niet die van het plaatje) staat een sierasperge. Die blijf ik ook mooi vinden! Hij heeft het alleen zwaar gehad tijdens de hete zomer en wij op vakantie waren. Dus misschien moet ik een nieuwe gaan aanschaffen.
Hier momenteel enkel cactussen Orchideeën zijn mn favoriet. Verder vind ik de anthurium erg mooi met zn felrode (of anderskleurige) bladeren evenals de zantedeschia (aronskelk) met zn witte kelken. Er is ook een plant die een soort felgekleurde (o.a. hardroze en gele) grote "spriet" heeft. Die spriet is een soort palmboompje maar dan heel hoog. Geen idee hoe ie heet verder. Bromelia lijkt er wel wat op maar is het geloof ik niet. De citroenplant en de muntplant vind ik lekker ruiken. Muntplant ook fijn om aan te zitten met zn zachte bladeren Binnenkort even shoppen voor een plantje nu we weer ruimte hebben op de vensterbank.
Ik krijg ze niet gedraaid.. Op de eerste mijn euphorbia en sanseveria, daaronder links de begonia tamaya en rechts de alocasia zebrina, 3e foto de spatyphillum die meestal meer bloemen heeft..
Bekijk bijlage 627940 Bekijk bijlage 627939 Ik ben gek op planten!! Geen idee hoe ze allemaal heten In de keuken heb ik nog zo’n hangplantje en een cactus.