Wij hebben best een uniek huis en als ik aan kom rijden of lopen kan ik ook best even verliefd zijn op de buitenkant. Op dit moment komt er een nieuwbouwplan in onze woonplaats en daar zou ik best heen willen. Man absoluut niet. Alles is hetzelfde zegt ie. Tja.. daar heeft ie een punt Heel nieuwsgierig hoe de rest van NL eruit ziet Dus, komt u maar!
Oh ik denk dus ook gewoon je straat te herkennen. Dus of ik heb t goed of de man van ts heeft gelijk en lijkt alle nieuwbouw op elkaar. Tis wel heel mooi!
Wij wonen zó afgelegen dat ons adres niet op Street view staat, dus ik durf het aan. Ook niet in NL trouwens. Aan de rechterkant valt er een meter of 3-4 van de foto af. Bekijk bijlage 706474
Ts, prachtig huis. Ik zou zeker blijven zitten! Ik plaats geen foto van ons huis maar wil wel een korte beschrijving geven Vrijstaande wolfskap boerderij woning, +_20 jaar oud dus wel de moderne versie. Donker groene luiken en ramen met roedes. Origineel een woning met dubbele garage, 1 deel daarvan is een stukje woonkamer en het andere deel is wasruimte geworden. We hebben nu nog een ruime garage over. Recent is de tweede garagedeur vervangen voor een gewoon raam dus het vooraanzicht is heel anders geworden. Toen wij hier kwamen wonen was alles echt ‘oud’ en inmiddels hebben wij een groot deel van het huis gemoderniseerd. Elke ruimte is perfect afgewerkt (al zeg ik het zelf ) en we zijn er echt heel trots op. Wij gaan hier voorlopig echt niet weg!
Hier ook een vrijstaande wolfskap boerderij woning uit 1906 die volledig gerenoveerd is naar onze smaak Roeden tussen het glas en alles nu kunststof (kozijnen/deuren/veranda/boeidelen)