Winterkleding...

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hai,

Ik ben benieuwd of jullie al winterkleding kopen... Ik ben nl. al aan het kijken en heb al leuke dingen gezien. Vooral voor mijn meisje zie ik al heel veel leuks:)
    Aan de ene kant wil ik nog niet denken aan die koude dagen en nog genieten van het zomerse weer maar aan de andere kant heb ik zin om al dingen aan te schaffen voor komende winter...

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    nee nog niet, geen zin in nog.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb voor de kinderen al redelijk wat gekocht. Maar hier was een paar dagen geleden ook al een topic over, daar vind je vast nog meer antwoorden ;).

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    voor de kinderen ben ik bijna klaar. voor mijn man ook ( ik laat zien hij zegt ja of nee ik bestel ;) )

voor mezelf koop ik dit jaar even geen kleding ik ben aan het afvallen de eerste 18 zijn er nu vanaf en ik wil er nog minimaal 15 kwijt zijn tegen het eind van het jaar.

5. Aylen

Aylen Niet meer actief

Nee, ik koop altijd pas warmere kleren als ik het koud krijg en ik heb niet meer genoeg warme kleren in de kast liggen.

6. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Nog helemaal niet mee bezig, de oudste past alles van vorig jaar nog (lang en dun meisje)
    Ik moet een nieuwe winterjas maar heb nog niet gezocht.
    Ik hoop dat de laatst 6 kilo er voor de winter af zijn dan kan ik mijn oude kleding weer aan:p

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik hoef alleen nog wat maillots en dan ben ik klaar. Voor de jongste heb ik bijna niets hoeven te kopen, oudste past winterjas nog, alleen nieuwe laarzen gekocht, een paar sneakers, wat broeken, jurken, rokjes, truitjes in de laatste maanden allemaal bij elkaar geraapt en een deel van vorige winter past ook nog.

8. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Nog niet mee bezig! Durf nog geen maat te kopen.

9. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Voor mijn zoontje ben ik bijna klaar alleen nog snowboots maar daar wil ik nog niet aan denken.
    Voor mijn dochter bijna klaar alleen nog winterjas en schoenen.
    Manlief wil nooit wat dus koop alleen als ik echt iets hel leuks zie, hij loopt toch meestal in zijn werkkleding.
    Voor mezelf ook alleen als ik echt iets heel leuks zie, maar wellicht als ik weer nieuw werk heb dat ik er even wat nette en zakelijke kleding bij scoor.

10. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Ik koop altijd in de opruiming voor het jaar of de jaren erop.
    Dat is voor jongens ook best handig en ik heb er 3 :D
    Spijkerbroek, longsleeves, vesten, hoge sneakers. Die kunnen altijd wel, ook in de lente en herfst.
    Ik heb hiermee nog nooit miskocht. En het scheelt erg veel geld :)

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik koop het in het voorjaar, als er flink opruiming is. Mooi goedkoop:p

Wel net een nieuwe winterjas gekocht, dat was ik echt nodig

12. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ja, ik heb al een en ander voor van de winter gekocht. Er kan nog veeeel meer bij :D, maar het begin is er.

13. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    voor dochter moet ik alleen een paar echte warme truien kopen. De rest past ze nog van afgelopen jaar. Ze had in februari een groeispurt, dus toen moest ik nog winterkleding kopen en dat heb ik een maat groter genomen. Dat is nu nog ruim.
    En winterschoenen, maar die krijgt ze volgende maand van oma.
    En ik zoek nog een winterjas, maar wacht nog op DE jas...

14. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Voor Beer heb ik alleen nog nodig:

Winterschoenen
    Snowboots
    Rompers lange mouw
    Sokken

En dan heb ik voor hem alles in huis.

Voor mezelf durf ik niks te kopen, ben af aan t vallen, en misschien ben ik aankomende maand wel zwanger....

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ja.hoor, heb al wat dingen.. werk zelf in baby-kinderkledingzaak en sommige jassen zijn al uitverkocht!!

16. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik denk niet dat mijn dochter haar winterkleding van vorig jaar nog past, dus ik moet nog aan de slag. Ik heb pas één setje gekocht. Ik ga met haar binnenkort naar een kinderboetiek hier in de buurt en dan kleed ik haar daar aan.

Zelf heb ik één nieuwe set gekocht, maar over enkele weken heb ik een afspraak staan met een personal shopper. Daarna moet mijn kast weer volhangen.

Maar het is pas augustus. Al die kleding ligt al zo vroeg in de winkel. Waardeloos vind ik dat.

17. Koon

Koon Niet meer actief

Voor ons zoontje heb ik al heel veel! Uitverkoop van vorig jaar en een en ander op marktplaats geshopt. Ik wil nog zeker een skipak en snowboots.

Voor mezelf heb ik nog genoeg kleding van vorige jaren. Ik moet alleen wel echt een nieuwe winterjas. Die koop ik om het jaar en de vorige kan echt niet meer. Ja, om in de sneeuw te rollen :D
    Ook een nieuwe jeans en een paar mooie, dikke truien/vesten staan op mijn lijstje.

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik moet zowel voor mezelf als voor m'n zoontje nog veel kopen! Vooral mijn zoontje heeft echt alles nieuw nodig, hij past niks meer van vorig jaar. Ik koop gewoon wanneer ik wat leuks zie en de kinderbijslag van oktober zal ook wel op gaan aan de wintergarderobe denk ik! :)

19. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik ben gister lekker geslaagd voor wat kleding en winterjassen:)
    Ben er super blij mee en zie nu ook iets minder tegen de winter op haha:p
    Wel lekker gevoel dat je al wat dingen hebt zodat je straks niet in één keer alles nog moet kopen. Ik wil zelf nog wel een extra paar laarzen en mijn dochtertje moet ook laarsjes hebben voor de winter. Maar dat doe ik over een paar weken wel;)

Maar nu nog even genieten van het mooie weer!

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier al even gespeurd bij de winterkleding. Voor Julia heb ik nog 2 winterjassen van Emma geweest. Emma heeft vorig jaar een winterjas te groot gekregen van buurmeisje en die kan ze dit jaar aan. Nog 1 erbij kopen en dan is dat klaar. Winterboots heb ik nog voor beide.
    Kleding ben ik al voor beiden aan het kopen.
    Voor mezelf van de week iets gekocht alvast. Denk dat ik wel een nieuwe winterjas moet omdat ik zoveel afgevallen ben. Mijn man met ook een nieuwe hebben. Hij heeft er al 1 gezien.

Deel Deze Pagina