Ik liep de kerk binnen op 'Speak softly love' Andy Williams. Uh huh, The Godfather Zoooo'n prachtig lied.
Wij hadden: Iris van The Goo Goo Dolls Best days van Matt White You make my dreams come true van Hall & Oates
Hai, hier onze liedjes: Binnenkomst: Ik hoor bij jou- Marco Borsato Tekenen: Kiss from a rose-Seal Verlaten zaal: I'll be there for you- the Rembrands (Friends) Veel succes!
Meiden wat een reacties! Super bedankt! Ik speur ze morgen allemaal even na en laat de uitkomsten weten
Just say yes - Snow Patrol Marry me - Train Build to last - Melee (Die Marry me van Train zong een goede vriendin van me op haar eigen bruiloft terwijl ze naar het "altaar" liep. Zo ontroerend).
Ik ben toch wel echt een fan van Phil Collins. Even een greep die het meest met mij doen: -against all odds -a groovy kind of love -all of my life -can't stop loving you -do you remember -true colours Succes meid!!
Roan Keating: when you say nothing at all Savage garden: truly, madly, deeply Simply red: we're in this together En iets heel anders: Gordon: toen kwam jij ineens voorbij Wij gebruikte ook stukjes van liedjes, dus niet bij alles het hele lied laten horen. Leuk hè, al die voorbereidingen!!
trijntje Oosterhuis met the look of love https://www.youtube.com/watch?v=-CLN9g2aMrg hadden wij bij binnen komst jason mraz I won't give up https://www.youtube.com/watch?v=O1-4u9W-bns hadden we bij tekenen succes vond het echt moeilijk
Kci en jojo all my life. En ik heb altijd geroepen als ik ga trouwen komt Rene Froger zingen: this is the moment Dat word sparen! Of gewoon niet trouwen
Ik vrees dat dat hier ook gaat gebeuren... Heel mooi: U2, one love alleen de tekst is niet zo mooi voor een huwelijk Verder: Righteous Brothers Unchained melody (uit "Ghost") dit vind ik ook heeeel mooi: Cute White Persian Cat with Her Kittens! Princes is pregnant - YouTube Secret Garden-sleepsong heet het. Ook mooi: iets van Andrea bochelli Bij mijn broer hadden ze een pit en daar draaiden ze Pennywise met Bro Hymn Zal hier ook wel gebeuren
Hoi ZEER MOOI NUMMER EN ZEER TOEPASSELIJK IS "DIAMOND RING" VAN GUNS&ROSES!!! Luister maar naar tekst echt heel mooi, kende het niet had het nooit eerder ergens gehoord. Wij hebben hem ook gedraaid tijdens ons huwelijk. Heel veel succes en mooie dag toegewenst!!
Sorry sorry sorry, waar zit ik toch met m'n hoofd! Het is "DIAMOND RING" VAN BON JOVI mooi rustig sexy gezongen nummer!! Absoluut moeite waard om te luisteren (op YouTube intoetsen) succes
Ik ben wel bekend met omnia. wij komen met onze bruiloft binnen op een nummer van rapalje, en eerste dans op een nummer van rapalje verder time of my life van film dirty dancing en hero van enrique iglesias
Hey, Misschien is ie al genoemd, maar "Thank you for loving me" van Bon Jovi, serieus superromantisch en een echte tranentrekker! Ckeck m anders ff op you tube, je gaat m vast prachtig vinden! X Beccie