Hoi, we weten sinds een paar weken dat we een dochter krijgen. we hebben al een dochter en zij heet Marly. Nu hadden we al de naam Mara, maar vanaf het moment dat we weten dat het een meisje is twijfelen we. kunnen jullie je mening geven? alvast bedankt. mejon
ik heb eerst gestemd en toen pas gelezen . Ik heb gestemd op lynn - maar ik vind britt leuker bij marly
Ik vind Mara een superleuke naam, maar zou die toch niet kiezen als ik jullie was, want het lijkt wel heeeel erg op Marly natuurlijk. Van die andere twee namen vind ik Lynn het leukst, maar Britt is ook leuk hoor!
Ik vind Britt het leukst. Ook in combinatie met Marly. Ik zou dan Mara niet doen, omdat het er inderdaad nogal op lijkt.
Nee, zou niet voor Mara gaan dan. Al vind ik dat wel een leuke naam! En uit Britt en Lynn kan ik niet kiezen eigenlijk! Haha! Allebei leuk bij Marly!
Ik vind Mara ook de mooiste naam maar niet in combinatie met Marly. Lynn is m'n tweede keuze maar ook weer niet icm Marly. Dus Britt...
Ik heb ook Mara gestemd (niet eerst gelezen ) maar zou voor Lynn gaan i.c.m. Marly, omdat ik het wel leuk vind dat beide namen dan 'ly' in de naam hebben.