Ik stem voor Ryan. Bruce vind ik te Amerikaans ofzo. Geen idee waarom. En Jack moet ik denken aan honden en Jack van Titanic. haha.
Jack! Ryan vind ik echt verschrikkelijk (sorry ) En Bruce vind ik een heel "grote" naam ofzo.. En echt niets voor een baby/kind/puber
Mijn rode kater heet Jack Bauer en vind het echt een stoere naam! Vind het altijd heerlijk om hem te roepen
Ik vind Jack ook leuk. Het is de enige naam waarbij ik niet direct een type voor me zie (Bruce = Bruce Willis, Ryan = Ryan Gosling --> en overeenkomstige types voor beide namen). Jack vind ik een prettige, normale naam.
Maar Ryan Reynolds dan? Ik kies voor Ryan. Daarbij moet ik wel zeggen dat alle 3 de namen niet mijn voorkeur hebben.
Ik hoor blijkbaar bij de (nipte) meerderheid. Ik stemde voor Jack. Vind ik een mooie naam, de andere twee niet. Jack is kort, krachtig en stoer.
Die kwam niet eens in me op. Ryan Gosling is toch echt dé Ryan. Wat verder natuurlijk geen slechte associatie is voor een jongetje.
Alle 3 niet echt mijn smaak. Jack dan uit het rijtje de leukste maar ook dan zie ik geen kindje voor me bij die naam. Meer een volwassen man uit een Amerikaanse film