ik ben ook gek op fotograveren tegenwoordig met een spiegelreflex camera maar deze foto's waren nog uit de tijd dat ik met gewone camera's fotograveerde! een strand op kreta Bekijk bijlage 150406
Ik bedacht mij deze nog.. een leuke kostganger die we vaak eens tegen komen in de tuin.. ( als de hond er natuurlijk er niet is ) Mevr of Mr Egel..
en dit is ongeveer 10 min lopen voor ons en TADAAAAAA onze grote voortuin voordat we bij de waddenzee zijn
En dit is een van de meest bijzondere foto's die ik heb gemaakt. Dit is namelijk onder een Gletsjer, De opening waar ik doorheen moest was krap 20cm.
Echt hele mooie foto's! Voor meer foto's moet in mn harde schijf pakken...en daar ben ik nu even te lui voor! Hahahaha! Ik krijg ook echt zin in de vakantie! We gaan naar Zwitserland met mijn schoonmoeder...en als ik haar moet geloven is het daar zo mooi! Dus de camera en lenzen gaan allemaal mee!
Bekijk bijlage 150431 nog eentje hoor! Dit was in Turkije, een vrouw zwaait haar man uit die herder is en die gaat net zijn schaapjes naar de weiden brengen (om half 6 's ochtends)
heel mooie foto's dames!!!! Dit vond ik het meest indrukwekkende dat ik ooit gezien heb..de witte woestijn en Egypte. Hier hebben we ook onder de sterrenhemel geslapen.
Helaas zijn de foto's te groot.. Maar mijn ouders zitten op dit moment in amerika.. Wat een schitterende dingen hebben ze weer gezien Live Reisverslag 2011 - Deel 1
En nog eentje van mezelf Bekijk bijlage 150439 de vulkaan El Misti & Vicuñas (verwant aan lama's) Deze heb ik jaar geleden gemaakt in Peru Staat als canvas op onze slaapkamer zodat we ons regelmatig nog even die kant op kunnen fantaseren