Ik had even een vraagje Ik heb bij mijn doos wat rode bultjes zitten en die jeuken ook af en toe. Het zit ook in mijn lies zeg maar. Ik vraag me af wat dit kan zijn? volgens ee vriendin moet ik naar de dokter toe want die denkt dat t schimmelinfectie is. Maar ik wil niet naar de dokter.. Wil niet met mijn benen wijd liggen daar durf ik niet.. hebben jullie advies?
nee is niet van het scheren.. want heb het al een paar dagen niet gedaan en heb dit al wat langer... ik wil niet naar de HA.. haha ben preuts durf ik niet
Tja, dat wordt lastig. Misschien nu vast een voorproefje door toch maar naar de dokter te gaan als je last hebt van de bultjes!? Ik zou er niet mee door blijven lopen, zeker niet nu je zwanger bent. succes! Cleo
wat voor ondergoed draag je ? mischien een rare vraag haha maar t kunnen ook een soort van zweet/irritatie bultjes zijn, als je bijv. geen katoenen ondergoed draagt maar polyester strings ofzo dan kan dat ook ineens bultjes geven nu je zwanger bent.. zweetbultjes schijnen ook erg te jeuken.. en anders idd even naar de huisarts.. succes
had ik ook alleen maar en ik kreeg er op den duur ook last van, vond t ook niet lekker meer zitten.. nu heb ik gewoon van die simpele katoenen strings gekocht bij de hema (zitten 3 in een pakje) en ik heb nergens meer last van, zou dat toch aanschaffen als ik jou was of je moet naar de HA voor de zekerheid, ik weet vanaf hier niet wat voor bultjes het zijn natuurlijk
Ik heb ook een aantal weken extreme jeuk gehad van bultjes in mijn liezen, ze breiden zich uit naar delen van mijn bovenbenen en kreeg ze toen ook bij mijn borsten, en op mijn armen. Volgens mijn verloskundige was er niets aan te doen, en had het met de zwangerschap te maken. Ze rade me aan om te smeren met iets maar dat werkte niet echt. na een aantal weken was het over. gewoon vanzelf, ze noemde het een soort van zwangerschapsallergie. Succes! ( je heb niet echt veel aan mijn verhaal realiseer ik me ineens ) x debby
@djezelf: ik heb er wel wat aan. Ik heb psies hetzelfde en het breidt zich steeds verder uit, nu idd ook naar m'n armen en benen. M'n buik jeukt het ergst, ik word er 's nachts wakker van en mentholzalf en cardiflor emulsie helpen niet voldoende. Maar het doet me goed te horen dat het best wel eens met een paar weken over kan gaan! Ik was een tikkie bezorgd of dit nu al die maanden aan zou houden. Dus thnx
Er zit toch niks anders op dan naar de huisarts te gaan hoor! Wij zijn geen dokters en jij ook niet. Het zekere voor het onzekere kiezen toch?! Succes