Hallo, Even in een kort verhaal: Ik ben 22 feb ongi geweest en nu nog steeds niet ongi... Ik ben niet aan de pil geweest ofzo.. Dit is pas mijn 3e cyslus na de bv de eerste waren 32 en 34 en nu zit ik al op een dag of 40 met geen spoor van een aankomende ongi.. Heb me al rot getest en ben niet zwanger.... Vorige maanden had ik mijn ovulatie in de gaten en had ik een lf van 11 dagen deze maand heb ik niets bijgehouden dacht eigenlijk al mijn ei te hebben gehad op 16 maart maar een week later kreeg ik weer vruchtbaarslijm.. Nu vraag ik me af of er meer meiden zijn die zomaar een cylus hebben overgeslagen???
hey, ik heb waarschijnlijk hetzelfde. 23 febr mijn laatste ongi. gebeurd wel vaker, heb ik es gelezen
Nou ben blij te horen dat ik niet alleen ben maar ook balen voor jou!! Ben jij hiervoor aan de pil geweest?
Ik heb dat in november gehad. 3 x een cyclus van rond de 30 dagen en ineens 40 dagen. Daarna 2x 35 dagen en nu zit ik op dag 43 en nog steeds geen eisprong gehad. Het enige advies wat ik voor je heb. Ga temperaturen. Ik vind het zwaar kut dat ik geen eisprong heb, want ik heb zelf positieve ovulatietesten gehad. Maar doordat ik mijn temperatuur bij houd, weet ik dat ik nog geen eisprong heb gehad en dus ook niet ongesteld kan worden. Dat geeft enigszins rust. Neemt niet weg dat het wel irritant is dat dat ei weg blijft, maar ik koop me nu niet gek aan zwangerschapstesten
Haha idd zou me wat testjes schele Ik heb bij de eerste wat getempt Kan ik wel weer eens oppakken... Kan ik dan nu ook al beginnen of moet ik echt wachten totdat ik wwer ongi ben geweest?
Er zijn er veel die zeggen dat je pas bij ongi kan beginnen, maar ik zou gewoon beginnen hoor. Als je na 2 weken nog niet ongi bent en ook geen positest hebt, weet je dus dat dit je voor-ei-temp is toch? Je merkt vanzelf als hij stijgt. En mocht net nu je ei zijn, dan zie je geen verschil. Maar dan moet je over 2 weken positief testen of ongesteld zijn. Of in ieder geval over 18 dagen.