Hopelijk weten jullie ook snel meer, zodat er meteen aktie ondernomen kan worden! Ik duim voor je meis
Ja meis, we moeten elkaartoch steunen he? We lopen elkaar niet eens zover mis, jullie zijn iets verder met de uroloog, wij moeten nog beginnen en jullie hebben de eerste onderzoeken al gehad, dus ik hou me een beetje aan jou vast en kan dan mooi vragen aan jou stellen over dingen die nog gaan gebeuren en hopenlijk gaan we allebei snel een buikje kweken en kunnen we gezellig ergens anders verder keuvelen over zwangerschapskwaaltjes. Al lijkt het nu nog heeeeel ver weg te zijn! Knuffel Moontje
Ja het is weer jammer maar op de een of andere manier is het nu niet zo een hele grote teleurstelling meer als ze komen. Nu ik weet dat de zwemmers het niet best doen ga je er toch van uit dat het niet spontaan zal gaan lukken en ik wil niet heel zwart en zwaar doen maar het is denk ik een soort van zelfbescherming. Hoe gaat het met jou meis?
Is idd wel fijn om elkaar te hebben in zo'n vergelijkbare situatie. Enige verschil is dat ik nog niet onderzocht ben en jij wel....Dus dat zal ook nog wel komen... Weet jij toevallig op welke dag bloed wordt geprikt om hormoonnhuishouding te bekijken? Ik moet nl bloed laten prikken. Misschien kan dat dan ook meteen bekeken worden.. Kus Elvira
Pff je elvira, ik weet het allemaal niet meer precies maar volgens mij hebben ze gegokt op na de eisprong met bloedprikken, zo ergens op dag 14 vanb de cyclus en volgens de uitslagen konden ze zien dat ik een eisprong had gehad dus dat zal het dan wel geweest zijn. Maar echt helemaal precies weet ik het niet mee. Ik vond het ineens allemaal zo snel gaan, testje dit, bloedprikken dat ff potje inleveren en dat allemaal vrij snel achter elkaar! Wel lekker natuurlijk dat ze er vaart achter hebben gezet maar is soms wel verwarrend hoor. Moet je alleen gaan bloedprikken of krijg je ook nog andere onderzoeken? Anders moet je ff bellen naar het ziekenhuis, die meiden van de polie weten dat ook allemaal wel te vertellen hoor. Groetjes Moontje
Nou, ik moet voor iets anders bloed laten prikken. (zie mijn topic). Maar ik dacht dus meteen; misschien kunnen ze daar dan ook gelijk op controleren, dan is dat maar vast gedaan. Bij mij is verder nog niets onderzocht. HA heeft naar mijn cyclussen en tempkaartjes gekeken en heeft naar aanleiding daarvan voorgesteld om eerst zaad te onderzoeken. Hieruit bleek dus al dat daar het probleem zit. Daarom dus verwijzing voor uroloog en als daar alles gedaan is, worden we pas doorverwezen naar een fertiliteitsarts, waar ik dan waarschijnlijk wel verder onderzocht zou worden. Bedankt voor je info. Morgen maar even met de HA kijken of hormoonhuishouding ook meteen onderzocht kan worden.... Gr's
idd dat heb ik ook hoor. denk dan, tja het is 1,5 jaar niet gelukt, waarom dan nu ineens wel. hihihihi verder gaat het goed.. nog 5 daagjes, dan kan ik testen!
Hoi Natas, waarom lukt het bij jullie al zo lang niet? of hebben ze geen reden kunnen vinden? Ik weet niet of je dit al ergens hebt geschreven hoor, en als je het niet wilt zeggen begrijp ik het hoor. Elvira, ik hoop dat je wat meer te weten komt, ik ga eerst ff je topic goed doorlezen anders zit ik straks allemaal dingen te vragen die ik gewoon had kunnen weten uit je topic. Doei doei
Bij mij was alles in orde, bloed hormonen en hsg. Mijn mannetje heeft een lager aantal zaadcellen dan normaal, maar wel goed bewegelijk en goed van vorm. Maar omdat het er minder zijn duurt het langer volgens de arts. Tja.. hoelang moeten we daar op wachten? nou iig tot februari/maart dan mag ik weer bellen.. nou ik kan je nu vast zeggen, dat ga ik niet trekken...
Ach jakkes! Bij mijn man zijn het er ook niet zo veel en ze zijn ook niet erg snel, hij mag nu naar de uroloog toe, jou man niet? Ze laten je ook maar wachten ook he? BALEN! Wij moeten het verder ook maar afwachten, nu eerst de onderzoeken bij de uroloog en verder moet ik tot Jan. wachten als ik dan nog niet zwanger ben mag ok weer bellen voor een afspraak bij de gyn. En daar heb ik het ook vreselijk moeilijk mee hoor! verschrikkelijk dat wachten! We wachten al zo lang!
nee mijn man niet omdat het maar om 1 van de 3 kenmerken gaat. Als er een combinatie was zoals bij jouw mannetje dan wel. maar de andere waren goed. Balen he.. dat we dan weer zo lang moeten wachten. voor dat we dan ergens mee gaan beginnen zitten we al bijna op 2 jaar!
Ik vind dat onacceptabel hoor, ze laten je zo lang aankloten en maar zeggen dat het wat langer gaat duren, wat WAT langer? Hoe veel geduld heeft een mens voordat ie compleet zwakzinnig gaat worden? Zooooooo oneerlijk!
Is echt erg he dat gewacht! Ben benieuwd waar we weer op moeten gaan wachten nadat we de uitslagen van de uroloog binnen hebben...pff ik haat wachten! Maar ja, we kunnen er zo weinig aan doen he... Ik heb de ha ass vandaag gevraagd of er bij het nakijken van mijn bloed ook vast gekeken kon worden naar of ik een eisprong heb gehad;hormoonwaardes dus. Volgens haar ging dit niet Kon ze niet aangeven op haar formulier...Ik moet maar gewoon wachten tot we doorverwezen worden naar een fert. arts. Dan wordt er dan wel weer opnieuw geprikt ....Ja ja, ik WACHT wel weer......
Morgenochtend naar de uroloog meiden! pfffffff, kijken of daar nog iets nuttigs gedaan kan worden.....