Moon in de mediche molen....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door moontje34, 16 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Nou we zijn geweest en het blijkt dat de zwemmers nog slechter zijn als de gyn ons heeft voorgehouden! :(
    Een spontane zwangerschap zal hier niet uit voortkomen.
    Mannetje is onderzocht, heeft ontstekingsremmers mee gekregen ivm het samenklonteren van de zwemmers en dit kan komen door een infectie, weer een potje inleveren en in dec. terugkomen voor de uitslag.
    De uroloog zei er wel bij dat het allemaal niks zal gaan helpen maar ze moeten nu eenmaal alles uitsluiten en onderzoeken, we moeten ons gaan voorbereiden dat we in Jan. te horen krijgen dat we IUI of IVF gaan krijgen. :cry:

2. bengel

bengel Niet meer actief

oh jee moontje...
    das niet zo fijn nieuws....
    doe je rustig aan, en kop op he...velen zijn jullie voorgegaan...
    ik weet niet wat ik anders moet schrijven dan dit...

knuf bengel

3. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank je Bengel!
    Het is al genoeg dat ik reaktie krijg hoor maakt niet uit wat er dan staat!

Ik zie dat het voor jou spannend is allemaal, ik duim heel hard voor je.
    Liefs Moontje

4. bengel

bengel Niet meer actief

dank je,....ik hoop dat er een groei is van follikel..anders moet ik wrschlijk an de 100 mg clomid....en is deze 'ronde' weer voorbij...
    ik laat t wel weten
    gr bengel

5. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik help het je zeker hopen meis!

Hoe lang ben jij al bezig en waarom wil het bij jullie niet lekken? als ik het vragen mag?

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    potver Moon, dat hoopte ik niet te lezen!

dikke knuff!

7. bengel

bengel Niet meer actief

hoi moon

ik heb pco, daarom lukt het niet. wij zijn in januari gestopt met de pil, dus niet superrrrrrrrr lang (wel lang genoeg), maar ik ben geen een keer normaal ongesteld geweest, daarom kon ik al 'eerder' naar gyn
    Bij mijn vriend is alles 'grandioos' volgens gyn: hij leverder 7, 2 ml in (normaal iemand levert gemiddeld 2 ml in :oops: ) en per ml 25 mln zaadcellen, met genoeg beweeglijkheid enz enz. dus ligt echt aan mij.

ik moet morgen vroeg weer om 9 uur, ben benieuwd...k hoop echt dat de fm wat mm groei laat zien, zoals bij jaycey...dan heeft deze ronde nog eenkans...

gr bengel

8. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    pfffffja meis, het is nog niet zo makkelijk allemaal!
    ik duim voor je meis, laat je het weten als je meer nieuws hebt?

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    He verdikke Moon, daar zaten we niet op te wachten he :cry: Wat een tegenvaller weer. Was jouw ventje nog niet onderzocht op evt onstekingen? Daar is mijn man dus wel oponderzocht. Zoals je weet krijgen wij daar di de uitslag van.
    Ik vind het balen voor je dat het allemaal zo lang moet duren en dat een spontane zwangerschapskans zo klein is... :cry:
    Denk aan je lieverd!
    Dikke knuffel Elvira

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Poooh...het bulkt wel weer even van het slechte nieuws hier he! Gatsiedarrie!
    Ik hoop dat jullie "goed" te behandelen zijn (klinkt misschen wat raar..maar bedoel het goed).
    Hoop dat het plan van de doc. aanslaat!
    Hele dikke kussss enne..als het niet w.s. is om spontaan zwanger te worden zou ik maar rekening houden met IVF of zelfs IVF/ICSI. Wil je niet ontmoedigen...maar zo gaat dat dan....:(
    Elmo

11. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanks meiden,
    Het is moeizaam te verkroppen maar we zullen er mee verder moeten!
    En dat gaat ook wel lukken maar heb ff de tijd nodig om te trachten deze domper een plekje te geven.
    Ben gestopt met tempen wat dat heeft toch geen nut meer voor ons.

Deel Deze Pagina