Ook even hier: Moon, meid, het is heftig, maar toch gefeliciteerd met die kleine Britt! En mind my words, die komt er wel! Ik zal een beetje Mirthe-power op jullie afsturen!
Wist ik Geen moment gehad van twijfel zou niet weten waarom ik volgde Moon altijd wel,ben echt heel blij dat alles goed gaat met Moon en de kleine
Hier ook geen moment getwijfeld hoor! gaat us nog steeds goed met jullie.. Gelukkig zeg, geniet er maar van! Xx
Moon en man: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Britt en veel geluk gewenst voor de komende tijd! Ik hoop dat jullie meisje goed gaat groeien en snel mee naar huis zal mogen! Maris
Moon van harte gefeliciteerd met je dochter, Toch beetje een oktobermama. Knap lekker op, geniet van alles, vooral van je dochter
Moon gefeliciteerd met jullie Dochter. Wat een schitterende namen heeft ze. Ik blijf hier een kaarsje branden voor Britt en hoop dat alles voorspoedig blijft gaan. Dikke knuffel Nynke
whooooo dat is een heel mooi geboorte gewicht voor die zwangerschaps duur! DAT IS AL EEN HEEL GOED TEKEN HOOR. wens haar heel veel geluk, gezondheid en liefde toe!
Van Harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooie naam hebben jullie haar gegeven. Ik hoop dat ze snel sterk genoeg is zodat ze snel met jullie mee naar huis kan! xxx
Van harte gefeliciteerd Moon & man! Mooie naam en hopelijk komen er snel foto's! Hopelijk mogen jullie snel naar huis en dan kan het echte genieten beginnen
GEFELICITEERD met jullie DOCHTER! Ik blijf voor je duimen Moon dat alles goed blijft gaan met jullie kleine meid. Veel sterkte toegewenst de komende tijd. Liefs Laura
Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Hopelijk maakt ze het goed, en mama ook. Moge ze heel, heel gezond worden (een prematuur kindje kan ook heel gezond & gelukkig worden en net als ieder ander kind) geniet van de kleine en hou ons op de hoogte