Heeej Moontje... (en Marco) Hier ook nog ffies... Gefeliciteerd met jullie kleine meid! Ik hoop dat alles goed gaat! Moon liet me ook nog even weten, dat ze op zn vroegst maandag zou thuiskomen (maar dat is nog niet zeker) en dan zou ze een foto van de kleine meid laten zien! KuZziieee
Moon en man gefeliciteerd met jullie dochter mooie namen! Hopelijk maken mama en de kleine meid het goed!
lieve Moon, heel veel geluk met de kleine Britt! Ik had gehoopt dat ze nog wat langer had blijven zitten maar ze heeft toch een mooi gewicht voor zo'n klein hummeltje! Ik hoop dat ze snel groeit en dat jij ook snel hersteld en dat jullie gauw nar huis mogen. heel veel liefs, loopy
gefeliciteerd met jullie wondertje brit. prachtige namen heeft ze en gelukkig gaat alles naar omstandigheden goed. sterkte de komende tijd en dat kleine brit maar gezond groter mag groeien.
Gefeliciteerd meid, toch nog een oktobermama ! Dat ze maar lekker groot mag groeien en dat jullie veel van elkaar mogen genieten!
Zal even alles vertellen. Toen ik donderdag opgenomen zou worden, had ik woensdag op donderdag al heel veel last van pijn. In het ziekenhuis de volgende dag werd er niet naar gekeken.. ja 3x op m'n buik geprikt en dat was het. Gebeurde nog een paar keer en had die zaterdag een weeen remmende zetpil gehad en die hielp dus had zelf al wel beetje idee dat er meer aan de hand was. Toen begon het maandag ochtend weer heel erg en heb de hele ochtend moeten wachten tot er iemand kwam. Toen kwam de zaal arts en die zou om half 1 de gyn halen maar die kwam pas om half 3 ofzo. Toen werd er gevoeld en merkte ze verandering dus met spoed naar WKZ en meteen weeenremmers. Meesten weten jullie wel denk ik. Na paar dagen gestopt toen begon het weer... weer er aan toen hielp het al minder en had ik 2cm. Weer gestopt en kreeg ik pilletjes... al die tijd bleef het wel rommelen maar gebeurde verder niet veel. Tot vrijdag op zaterdag nacht. Toen is Marco gebeld dat hij moest komen want ze wisten niet wat er zou gebeuren. Sóchtens leek het minder en had nog steeds 2cm dus is Mar weer naar huis gegaan. Hij was nog niet een half uur weg of werd weer erger en is hij weer opgebeld. Toen kwam de gyn en was het 5cm ontsluiting. Ben me kapot geschrokken en de gyn zei ook dat hij niet wist of het nog te stoppen was. Geloof dat dit alles rond 11 uur was. Ze hebben me nog wel weeen remmers gegeven maar die sloegen echt niet meer aan. Kreeg heel erg pers drang maar dat kon ook zijn dat de vliezen naar beneden aan het zakken waar en dat dat de druk gaf. Ze wilde de vliezen niet kapot maken omdat ze Britt zo lang mogelijk binnen wilde houden. Alleen toen ze gingen voelen bleek ik al 10 cm te hebben. Toen was het plan wel de vliezen te breken alleen die sprongen zelf al.. was echt zo erg! kwam 4 meter verder terecht : Dus iedereen schrok wel. Toen mocht ik gaan persen en na 3 pers weeen was ze er : Om 14.17 en ze was 1720gr, 41 cm lang en was 28weken en 6dagen zwanger Echt het mooiste meisje dat er is. Toen is ze weg gehaald en heb ik haar nog wel even gezien. Marco is met haar mee gegaan en zelf heb ik haar pas om 5 uur weer gezien. Mij gaat alles super. De kleine doet het ook heel goed. Ze zijn bezig met afbouwen van de beademing. Dus kan zijn dat ze 1 deze dagen er af gaat. Heb 2 foto's gezet op onze babysite. http://kleinukkepukkie.beebiesite.nl