Moon, wat fijn dat jullie Britt het zo goed doet! Ik hoop dat ze snel aantsterkt en jullie thuis van haar mogen gaan genieten! Wat een mooie foto's ook! Liefs olga
Hoi moon, gefeliciteerd met jullie dochtertje prachtige namen en wat fijn dat ze het aardig goed doet!
Gefeliciteerd met jullie prachtige meisje! Ik ben echt heel blij dat het allemaal zo goed gaat met de kleine en jou! Genieten Marco en jij maar lekker van jullie meisje!
wat een mooi meisje moon ! hopelijk kan ze snel zelf goed ademen ik wens jullie heel veel geluk toe met de kleine meid
Moon, wat een fijne berichten zeg, ben super blij dat alles goed gaat met jou & kleine Britt! Nogmaals gefeleiciteerd met jullie dochter en hopen dat ze inderdaad snel van de beademing af mag. Liefs Es
Van harte met jullie prachtige meisje! Ze heeft al een lekkere toet, ondanks dat ze te vroeg is. Dat moet een goed teken zijn! Heel veel sterkte de komende weken van op en neer rijden naar het ziekenhuis. Voor je het weet is ze thuis! Vast en zeker!
Lieve Moon, wat een verhaal, maar wat fijn dat jullie Britt het zo goed doet zeg! Gelukkig! En wat een mooie meid is het. Geniet er maar van. Kus dreams
Van harte met jullie mooie dochter. Wat een plaatje is het. Wat Beebie zegt, sterkte deze zware tijd, naar en van het ziekenhuis toeren. Ik hoop dat ze snel voorgoed thuis komt!
hee lieve moon! ik zie het nu pas meis! dat zal allemaal schrikken zijn geweest! heel erg gefeliciteerd met je mooie dochtertje! hopelijk mogen jullie over niet al te lange tijd naar huis! dikke zoen, elfje