Een beetje goed nieuws dus! Moon veel sterkte en ik duim voor je dat de kleine nog een aantal weken blijft zitten!
Gelukkig dat het weer wat rustiger is.. Elke dag dat de baby nu "extra" in de buik zit is mooi meegenomen. Ik duim mee dat de baby nog ffies in je buikje blijft!
Ik ken Moon eigenlijk niet, behalve dat ik haar naam hier weleens zie staan.. Heel veel succes en sterkte voor haar! Hopelijk blijft de baby nog eventjes zitten. Elke dag extra in de buik is meegenomen! Gelukkig is het wel weer wat afgezakt... Liefs Alina!
hey meid... veel sterkte en hopen dat je kleintje nog even lekker in je warme buikje blijft zitten... ik duim voor jullie en brand een kaarsje...
moontje en kleine uk hou jullie sterk heeel veeel succces meiden.. weer een december mama in het ziekenhuis
hoi hoi ook ik wil jullie beide heel veel sterkte toewensen en dat de kleine nog lekker even bij mama in de buik blijft zitten zodat ze nog lekker kan groeien groetjes nathalie
Lieve Moon, waarom nou net weer jij. Meis ik hoop dat beeb nog lekker even blijft zitten. Heel veel sterkte en ik brand ook voor jou een kaarsje.
Lieve Moon, Al zoveel verdriet gehad en nu dit weer... Kom op kleintje nog even bij mama blijven zitten & groter groeien hoor! Xx Es
Moon, ik moest al een paar keer aan je denken, maar te weinig tijd om op te zoeken hoe het nu met je ging. En nu werd in het juli 2007 mama topic dit topic aangehaald. Kippenvel... waarom jij? Het is niet eerlijk. Ik hoop dat ukkie nog even goed blijft zitten bij jou. Ik duim voor je!