Op een ander topic las ik dit geruststellende berichtje: het gaat blijkbaar een stukje beter? Hopelijk blijft het zo! (berichtje van gisteren)
Moon, fyn dat posi berichtje! Blyf voor je duimen dat de kleine nog een poosje op de plek blyft zitten! Sterkte meis!
berichthje van vancohtend maar het gaat redelijk met haar hoor! zal haar eens smsen hoe het gaat met haar! Hoop goed dus ik duim nog even verder voor der! Wil iedereen ook bedanken dat ze een kaartje sturen naar haar! Vind ik helemaal top zooo lief van jullie!
Lieve Moon en Marco, Sterkte met deze spannende tijd. Ik brand hier een kaarsje. Jullie wondertje moet nog ff blijven zitten en pas geboren worden in de gezellige maand december. Liefs
He bah.. echt verschrikkelijk dat ze je eerst niet eens geloven.. Ik hoop dat het allemaal positief mag uitpakken, ook al lijkt het nu niet zo! Ik duim dat alles goed mag gaan en dat de kleine meid nog een tijdje mag blijven zitten! Kalush
He Moon, heb hier nu pas het topic gevonden... Bij de december mama's wordt volop aan jullie gedacht en voor jullie geduimd hoor! Veel sterkte de komende periode en dat je kleintje nog maar even binnen mag blijven om goed door te groeien! Liefs Olga
Updatje moon: Hoi even een berichtje van ons. Vanmorgen slijmprop verloren. En heb nog weeen,alleen niet zo heftig dat ze ontsluiting geven.Maandag aan de pilletjes, omdat dit niet meer zo goed werkt. Verder erg moe. Kus
Lieve Moon, Je hebt deze zwangerschap zo erg verdiend En ik duim dan ook dat die kleine meid nog effe blijft zitten! (Had dit topic ook net pas gevonden) De decembermama's denken aan je! Alweer ene in het ziekenhuis *DUIM* *DUIM*