ik heb haar even gesmst , en gevraagd hoe het ging.. VAndaag zou eigenlijk haar infuus eruit gehaald worden, maar het was nog TE onrustig in haar buik! Ze kijken morgen verder! Het is dus echt met de dag leven en overleven! wat een nare berichten allemaal zeg! dikke knuff voor alle dames! xxx nachtvliinder
moon: ook ik hier blijf nog steeds aan je denken en aan je beeb hopelijk houden jullie het nog even vol samen [-o<
BBLIMB B-tje Blijf Lekker In Mama's Buik! Moon, als je dit leest... Heel veel sterkte meid! Hopelijk gaat alles goedkomen. Mocht er onverhoopt iets niet gaan zoals het moet dan wens ik je alle kracht van de wereld. Maar bovenal: HOUD MOED! Dikke knuff voor jou en alle mensen die bij je horen! Groetjes!
Lieve Moon, Als je dit leest: heel veel sterkte en hou je kleintje nog maar even lekker binnen. In gedachten zijn er zoveel mensen bij je. Ik hoop dat je dat wat kracht en moed geeft om door te gaan. Ik duim voor je meis. xxx Irene
Heel veel sterkte voor moon en familie. En beebje.. Nog lekker warm bij mama blijven zitten. XXX Vera
lief klein beebje blijf nog lekker warm in mama's buik zitten. [-o< [-o< [-o< heel veel sterkte en moed
heel veel sterkte moon..ook hier blijven we duimen dat beebje nog lekker in jou buikje blijft zitten! knuf
het infuus is eruit! en de weeën remmers hebben ze gestopt gister! Voor de rest is de buik rustig! vandaag kleine stukjes lopen dus erg benieuwd hoe het er vandaag aan toe zal gaan! xxxx nachtvliinder
Gelukkig ook hier een beetje goed nieuws! Hopelijk blijft het in de buik rustig en blijft de kleine zitten! [-o< [-o< [-o< [-o< Sterkte moontje!
nachtvlinder thanks voor je update hopelijk blijft het goed gaan iedere dag erbij is were mooi meegenomen hou vol moon. Malaika ik zag je ook ertussen staan. Hoe gata het nu met jou en kleine patrick? xx